طنز/ عشق میاد، همین روزها خیلی زود...

سه شنبه ، 18 تیر 1392 ، 14:32


آیا از افزایش طول قیمت خودرو‌های سواری ناراحتید؟ آیا پول‌تان به خرید پراید نمی‌رسد؟ آیا از اینکه نمی‌توانید ماشین بخرید احساس تزلزل شخصیتی و عدم اعتماد به نفسِ کاذب می‌کنید؟ آیا به‌خاطر نداشتن ماشین شخصی روابط زناشویی‌تان سرد و بی‌روح شده است؟ آیا دلتان برای دور دور در خیابان‌های سرد و برفی تنگ شده است؟ آیا از اینکه نمی‌توانید در سرما و گرما به برخی بلندقامتانِ خوش‌پوشِ جامعه خدمت‌رسانی کنید احساس گناه و عذاب‌وجدان می‌کنید؟ آیا به قول بانو مهناز احساس یاس می‌کنید؟ یعنی می‌کنید؟ پس لطفا دیگر نکنید!

پیکان! پــیـــکان! پــیکـــان! پـــــیـــــکان به بازار آمد! پس از بازگشت هوگو چاوز، این‌بار نوبت رجعت پیکان است (همین‌جور دنده‌عقب پیش برویم اون خدابیامرز هم یکهو دیدید برگشت!)

پــــــــــــــــیــــــــــــــکان‌نامی آشنا برای پیر و جوان! پیکان 2013 سریع، پرشتاب، یک‌دنده، زیبا، جادار، جذاب، هات! همه‌کَس‌-کشُ، مناسب برای اقشار مختلف جامعه، با قابلیت فشار دادن پدال گاز و ترمز، داری صندلی و روکش دوردوز، موتور با قدرت یک گله اسبِ بی‌بخار و گیربکس ِ درجه یک در حد تیم ملیِ شنایِ بانوانِ ایتالیا، مجهز به داشتن سیستم دو عدد آینه‌بغل، همراه با چراغ راهنمای کامل و خوشگل، گِل‌گیر، صندوق عقب، رادیاتور، دارای تکنولوژی برف پاک‌کن، در انواع وانتی، گوجه‌ای، هاچ‌بک، دو در  و جوانان؛ باب دور دور توی پاسداران، مجهز به بوقِ دو صدایی و ایمنیِ فراتر از حد، تصور کن اگه حتی تصور کردنش سخته، با دزدگیر، قفل فرمان، کمربند ایمنی با سگک طلایی، در طرح‌ها، رنگ‌ها و طعم‌های مختلف، پدرِ هوای پاک و دوستدار محیط زیست، مجهز به ویژگیِ تواناییِ امکانِ نصبِ آمپیلی‌فایر و سیستم‌های صوتی مخوووفِ دوبس‌دوبس‌دوبس کننده، تنها خودروی قابلِ مالِ یک خانم دکتر که باهاش تا مطلب می‌رفته بودن، سگ‌جون مثل خر و خرکار مثل اسب، لاستیک اسپورت دور سفید با رینگ کالسکه‌ای، پلاک دست‌نویس با فونت نستعلیق، دارای عدمِ ترمز ABS، عنژکتور!، کیسه هوا و امثال این سوسول‌بازی‌ها!

با قیمت مناسب و تخفیف ویژه به‌مناسبت فرارسیدنِ برای رفاه ِحالِ شما... همین الان اون گوشیِ را برداشته و تماس بگیرید و ثبت‌نام کنید و به‌صورت کاملا رایگان یک عدد روغن موتورِ «مارمولک»(برگرفته‌ از عصاره خوش‌گوشت بچه‌مارمولکِ نیمه‌جان) و یه یک عدد خوش‌بوکننده  دهانِ «راسو» (با بهره‌گیری از تکنولوژی «ادب از که آموختی، از بی‌ادبان») برنده شوید. دیگر منتظر چه هستید؟ چرا دل‌دل می‌کنید؟ دنبال چه می‌گردید؟ پی چیستید؟ بالام جان، پیکان! پیکان! پیکان میاد، همین روزها خیلی زود... پیکان میاد تازه می‌فهمیم چی بود!

منبع: روزنامه قانون

 

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

► خاورمیانه، بانکی که به بزرگی می اندیشد
طنز/ رئیس‌جمهور این‌قدر بشاش؟ ◄

مطالب مرتبط
بنر