ساعت کار بانک ها در ماه مبارک رمضان

چهارشنبه ، 19 تیر 1392 ، 09:07


بانک مرکزی ساعات کاری بانک های دولتی در ایام ماه رمضان را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران طی بخشنامه ای به مدیران عامل بانک های دولتی ابلاغ کرد: به موجب تصمیم هیات محترم دولت جهت بهره مندی‌ مطلوب کارکنان از فضایل و معنویات ماه مبارک رمضان و به وجود آمدن فرصت مناسب برای خودسازی و بهره‌مندی از برکات فراوان این ماه شریف و نورانی ،نسبت به تغییر ساعات کاری ادارات وبانک ها اقدام کنند.

بر همین اساس، ادارات و واحد های ستادی بانک ها در کلیه استان ها به استثنای تهران، فعالیت اداری را صبح‌ها با یک ساعت تاخیر شروع و بعد از ظهر نیز یک و نیم ساعت زودتر خاتمه دهند.

همچنین ادارات و واحدهای ستادی بانک های دولتی دراستان تهران، فعالیت اداری خود را ساعت 9 صبح شروع و ساعت 14:30خاتمه دهند.

بنا به اعلام بانک مرکزی کلیه شعب و واحد های اجرایی بانک‌های دولتی در تهران و سایر استان ها، نیم ساعت زودتر از ادارات و واحد های ستادی شروع به کار کنند.

بر این اساس ساعات کار کلیه شعب و واحد های تابعه بانک های دولتی در روز های نوزدهم (19) و بیست و سوم (23) ماه مبارک رمضان با یک ساعت تاخیر نسبت به سایرروزهای ماه مبارک رمضان آغاز خواهد شد.

همچنین هر گونه فعالیت فوق برنامه قبل یا بعد از پایان ساعت کار انجام گیرد و برنامه ریزی ایاب و ذهاب کارکنان به گونه ای تنظیم گردد که راس ساعت مقرر در محل کار حضور داشته باشند و در پایان ساعت معین محل کار خود را ترک کنند.


اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

► مفهوم عرضه پول در علم اقتصاد کلان
نگاهی به سامانه اتوبوس‌های تندروی جهان+ عکس ◄

مطالب مرتبط
بنر