دختر 14 ماهه اینترنتی ماشین خرید! + عکس

شنبه ، 22 تیر 1392 ، 10:12

سورلا استوت آمريکايي با چند کليک روي موبايل پدرش مالک يک اتومبيل اسپرت قديمي شد. اما در اين ماجرا يک نکته وجود دارد و آن اينکه خريدار فقط 14 ماه دارد.

سورلا استوت بچه 14 ماهه آمريکايي اهل پورتلند با استفاده از موبايل پدرش از سايت حراجي اينترنتي Ebay يک اتومبيل اسپرت قديمي خريد.

پال استوت پدر سورلا روي موبايلش با تعجب متوجه شد که خريدار خوشبخت يک آستين هيلي اسپريت مدل 1962 به قيمت 225 دلار است. اما چگونه امکان دارد؟ پال به حافظه موبايلش مراجعه کرد و به ياد آورد که خودش طرز کار با آن را دختر کوچولويش ياد داده است. معما حل شد: دختر 14 ماهه اش از Ebay اتومبيل را خريده بود.

کودک مسلما نمي دانسته که چه کاري انجام مي دهد. او روي دکمه هاي تلفن کليک کرده بود و آنها مالک يک اتومبيل شده بودند.

پال استوت به شبکه تلويزيوني KOIN گفت: ابتدا من و همسرم کمي دستپاچه شديم. به خود گفتيم که واقعا نمي توانيم اجازه اين کارها را به خود بدهيم. اما بعد گفتيم که وضع مي توانست بدتر از اين شود. در واقع، من از روي موبايلم يک پورشه 38 هزار دلاري را زيرنظر گرفته بودم.

پال افزود: خوشبختانه سورلا پورشه را نخريد.از سوي ديگر آستين هيلي اسپريت که او خريد متعلق به شخصي است که در فاصله نزديکي به خانه ما زندگي مي کند. در نهايت من و همسرم تصميم گرفتيم اتومبيل را نگه داريم.

پال استوت تصميم دارد اين اتومبيل که نيم قرن از عمرش مي گذرد را کاملا بازسازي کرده و هنگامي که سورلا به سن 16 سالگي و اجازه رانندگي کردن رسيد، آن را به او هديه دهد.

فعلا پال استوت پين کد موبايلش را تغيير داده و چند کار احتياطي ديگر نيز انجام داده است تا ديگر سورلا 14 ماهه دسته گل تازه اي به آب ندهد.

جام نیوز

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► 7 دلیل عجیب برای افسردگی
توصیه های طلایی برای داشتن اشتیاق بیشتر در محل کار ◄

مطالب مرتبط
بنر