حذف متقاضیان مسکن ویژه تهران در صورت عدم واریز ۴۰ میلیون

شنبه ، 22 تیر 1392 ، 12:11

 

اداره کل مسکن و شهرسازی استان تهران در اطلاعیه جدید خود اعلام کرد:متقاضیانی که اقساط سر رسیده خود را واریز ننموده اند اگر تا ۲۷ تیر ماه جاری ۴۰ میلیون تومان واریز نکنند از پروژه مسکن ویژه تهرانسر حذف می شوند.

متقاضیان مسکن ویژه تهران (سایت تهرانسر) مسولیت تمامی پیگیری ها از طریق سایت برعهده خود متقاضی بوده و در صورت حذف به علت عدم اطلاع از اطلاعیه ها سازمان مسکن شهر تهران هیچ گونه مسولیتی نداشته و پاسخگو نیستند.

بنابراین گزارش، تمامی متقاضیانی که مدارک آنها مورد تایید قرار گرفته  و اقساط سر رسیده خود را واریز ننموده اند حداکثر تا 27 تیر ماه جاری مهلت دارند تا مبلغ واریزی خود را به حداقل 40 میلیون تومان برسانند در غیر این صورت از لیست پروژه تهرانسر حذف خواهند شد.



*قابل توجه متقاضیان مسکن شهر تهران

متقاضیانی که هم اکنون در این طرح ثبت نام می نمایند باید توجه داشته باشند که بلافاصله بعد از تایید مدارک ارسالی در سایت می بایست 200 میلیون ریال قسط دوم را واریز نمایند.

سررسید 200 میلیون ریال قسط سوم آخر تیر 92 و سررسید 200 میلیون ریال قسط چهارم اول شهریور 92 است.

همزمان با تحویل واحد به متقاضی (نیمه دوم سال 92 ) طبق دستورالعمل ثبت نام معادل 30 درصد از بهای کارشناسی قدرالسهم عرصه مربوط به هر واحد دریافت می شود.

الباقی قیمت تمام شده واحد مسکونی با در نظر گرفتن 70 درصد بهای کارشناسی زمین به صورت اقساط ماهیانه طولانی مدت 10 ساله با مبلغ هر قسط حدود 10 میلیون ریال اخذ خواهد شد.

در صورتی که در خلال مراحل تکمیل اطلاعات یا بررسی مدارک توسط این اداره کل متقاضی فاقد شرایط لازم تشخیص داده شد ، می تواند با مراجعه به سایت اینترنتی نسبت به درج انصراف و رفع مسدودی حساب و برداشت مبلغ واریز شده اقدام نمایند.

متراژ واحدهای در حال احداث حدود 105 مترمربع به صورت مفید و دارای انباری و پارکینگ و آسانسور است.

با توجه به شرایط مذکور قسط پنجم پرداختی توسط متقاضیان مبلغی معادل 400 الی 450 میلیون ریال قبل از تحویل واحد خواهد بود.

فارس

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► تاثیر تبلیغات اینترنتی در دیده شدن بانک ها
پول مجازی روياي روزهاي بدون بانك مركزي ◄

مطالب مرتبط
بنر