بهای پاساژهای معروف شهرک غرب

يكشنبه ، 23 تیر 1392 ، 12:32

تعداد ساختمان‌های در حال ساخت با کاربری تجاری به چند برابر ساخت و سازهای مسکونی رسیده است و عمده سرمایه‌گذاران بزرگ مالکیت برج تجاری را به هر چیز دیگری حتی زمین ترجیح می‌دهند.


در شهرک غرب این وضعیت به قدری رونق گرفته که مثلا در اطراف یک مرکز تجاری، سه مرکز بزرگ دیگر در حال ساخت است. شاید برخی تصور کنند عایدی این مراکز برای مالکان آن رقم قابل توجهی نباشد اما قیمت فروش و اجاره واحدهای تجاری در یکی از همین مراکز روی پول را سفید کرده و بزرگی ارزش ریالی آن بعضا معادل قیمت یک پنت‌هاوس در منطقه یک است.

در یکی از مراکز تجاری در غرب تهران که اکثر تهرانی‌ها حداقل 10 مرتبه در سال این مرکز تجاری را برای خرید انواع مایحتاج همچون پوشاک، لوازم خانگی و... انتخاب کرده‌اند و به آنجا سر زده‌اند، واحدهای تجاری اجاره ای این مرکز خرید از اجاره ماهانه 6 میلیون و 500 هزار تومان و بيشتر قیمت فروش واحدهای تجاری آن از متری 50 میلیون تومان به بالا تعیین می‌شود.

طبق گفته بنگاهدار فعالی در داخل این پاساژ حداقل متراژ واحدهای تجاری 20 متر و بزرگ ترین متراژ 100 متر مربع است.

وی تاکید کرد: تعداد واحدهای متراژ کوچک نسبت به واحدهای متراژ بزرگ بیشتر است به همین خاطر عرضه واحدهای متراژ کوچک چشمگیر است.

وی حداقل و حداکثر اجاره بهای پیشنهادی این واحدهای تجاری را با این ارقام عنوان کرد: 55 میلیون تومان ودیعه و اجاره ماهانه 6 میلیون و500 هزار تومان تا 200 میلیون تومان بازه اجاره بهای این واحدها است.

جمع بندی مبلغ ودیعه و حداکثر اجاره ماهانه برابر با اجاره یک واحد مسکونی لوکس در بهترین نقطه تهران است!

همچنین وی کمترین و بیشترین قیمت پیشنهادی فروش واحدهای تجاری این مرکز خرید را بین 50 میلیون تا 160 میلیون تومان اظهار کرد و گفت: این مجتمع خرید تنها ملکیت را به فروش می‌رساند و در واقع سرقفلی را واگذار نمی کند.

با این حساب ارزش کمترین متراژ (20 متر) این مرکز تجاری با حداقل قیمت پیشنهادی (متری 50 میلیون) برابر است با یک واحد مسکونی یک میلیاردی در بهترین منطقه تهران.

آخرین نیوز

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

==================

► دو وب سایت مفید در حوزه موبایل و فناوری
توصیه‌هایی برای قرارداد اجاره مطمئن ◄

مطالب مرتبط
بنر