9 تقلب پرهیاهوی سامسونگ از روی دست اپل+عکس

دوشنبه ، 24 تیر 1392 ، 09:47

اپل و سامسونگ دو شرکت بزرگ فناوری هستند که مفهوم رقابت را در بالاترین سطح خود به نمایش می گذارند تا جاییکه کارشان به دادگاه هم کشیده شد.

 

به گزارش بانکی دات آی آر، به محض اینکه اپل قدمی به جلو در زمینه موبایل یا تبلت یا هر تکنولوژی دیگر برمی دارد، این سامسونگ است که بلافاصله پشت سر او گام های خود را بلندتر می کند تا به رقیب دیرینه اش برسد.

این دنباله روی خواه ناخواه به تقلب و تقلید از روی دست رقیب هم منجر میشود که ما دراین گزارش 9 مورد پر سر و صدا از این تقلب ها را برای شما می گوییم:

 

1.  اپلیکیشن ضبط صدای سامسونگ گلکسی اس 2 دقیقا مشابه برنامه ضبط صدای آیفون است.

 

 

2. شارژهای سامسونگ در اولین گلکسی تب دقیقا مشابه آیپد هستند. سامسونگی ها از آن زمان به بعد از USB های استاندارد و معمول برای تبلت ها استفاده کردند.

 

 

3. همچنین USB قدیمی سامسونگ نیز بسیار به همتای اپلی خود شباهت دارد.

 

 

4. بسته بندی سامسونگ گلکسی تب خیلی خیلی شبیه به بسته بندی اپل برای آیپد است

 

 

5. سامسونگ آیکون های مشابه اپل را برای  برخی برنامه های مشترک  در همه گوشی ها از جمله شماره گیر و دفترچه یادداشت استفاده کرده است

 

 

 

6. به نظر شما گلکسی اس اورجینال زیادی به آیفون شبیه نیست؟!

 

 

 

7. سامسونگ اپلیکیشنی به نام  Samsung Wallet را طراحی و اجرایی کرد که وظیفه اش فروش کوپن، بلیت و کارت های سوار شدن و غیره بود. البته این کار سامسونگ بعد از طراحی اپلیکیشن  Passbook برای آیفون بود.

 

 

سامسونگ تلاش هایی برا ی راه اندازی های فروشگاه هایی برای محصولات خود کرد که دقیقا مشابه فروشگاه های اپل بود.

 

 

9. سامسونگ همچنین کارشناسانی در فروشگاه های خود مستقر دارد که به خریداران تلفن ها یا تبلت های گلکسی کمک می کنند. دقیقا مشابه کاری که اپل در فروشگاه های خود انجام می دهد.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

► نرخ ارز،طلا وسکه نیم روز 24تیر 92
کاریکاتور/ مصرف انرژی ◄

مطالب مرتبط
بنر