باریک‌ترین نمایشگر جهان برای گوشی‌های هوشمند ساخته شد

دوشنبه ، 24 تیر 1392 ، 13:46
این روزها شایعاتی در مورد شرکت ال‌جی انتشار یافته است که بر پایه آن گفته می‌شود این شرکت کره‌ای گوشی هوشمند تازهی را با نام G2 مبتنی بر پردازنده چهارهسته‌ای Snapdragon 800 تولید می‌کند. اما شرکت ال‌جی به جای معرفی جزئیات مربوط به این گوشی هوشمند در کنفرانس مطبوعاتی اخیر خود از باریک‌ترین نمایشگر full HD LCD جهان مخصوص گوشی‌های هوشمند خبر داده است.

این نمایشگر فقط ۲٫۲ میلیمتر ضخامت دارد که البته ضخامت نمایشگر یاد شده همراه با قاب محفاظی که برای آن در نظر گرفته شده است ۲٫۳ میلیمتر محاسبه می‌شود. این نمایشگر که هم‌اکنون تصاویر آن انتشار یافته است، به احتمال قوی در گوشی هوشمند G2 مورد استفاده قرار می‌گیرد که اندازه آن ۵٫۲ اینچ اعلام شده است.

نمایشگر تازه قادر است تصاویر را با کیفیت ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل به نمایش بگذارد شفافیت تصویر در آن نسبت به مدل‌های قبلی افزایش قابل ملاحظه یافته است.

کارشناسان از هم‌اکنون اعلام کرده‌اند این محصول نمایشگری خواهد بود که با اندازه ۵٫۲ اینچ در گوشی هوشمند G2 مورد استفاده قرار می‌گیرد و شرکت ال‌جی این روزها نهایت تلاش خود را می‌کند تا G2 را به عنوان بهترین گوشی هوشمند جهان به دست کاربران برساند.

ایستنا

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

► اسرار گرانی چیست؟
اینترنت به درمان افسردگی کمک می کند ◄

مطالب مرتبط
بنر