فیلترینگ اینترنت در انگلیس

سه شنبه ، 1 مرداد 1392 ، 12:23



نماینده پارلمان انگلیس و مشاور آقای کامرون گفت: برای مشترکانی که خود شخصا اعمال محدودیت و یا رفع از آن را انتخاب نکنند، این محدودیت ها به طور خودکار بر روی اینترنت اعمال می شود.
به گزارش جهان به نقل از رسا، شبکه بی بی سی فارسی گفت: نخست وزیر انگلیس از موتورهای جستجوگر گوگل و یاهو خواست تا تلاش بیشتری برای مبارزه با هرزه نگاری کودکان کنند. آقای کامرون خواستار کنترل و اعمال محدودیت های بیشتری بر کلیدواژه های مربوط به هرزه نگاری کودکان شد.

به گفته این شبکه؛ دیوید کامرون قرار است اعلام کند سرویس دهندگان اینترنت در این کشور از این پس موظف خواهند بود اصل را بر عدم دسترسی مشترکان خود به سایت های مستهجن قرار دهند. دسترسی به فیلم های غیراخلاقی که صحنه تجاوز را بازسازی می کنند نیز ممنوع خواهد شد. آقای کامرون در سخنرانی خود هشدار داد که دسترسی آنلاین به فیلم های غیراخلاقی مخرب کودکان است.

بی بی سی فارسی در ادامه افزود: مقررات جدید با استقبال گروه های حقوق زنان و دانشگاهیانی روبرو شده است که خواهان ممنوعیت صحنه های غیراخلاقی تجاوز شده بودند. به زودی با میلیون ها مشترک اینترنت در انگلیس توسط سرویس دهنده های اینترنت تماس گرفته می شود و از آنها خواسته خواهد شد که "فیلترهای خانوادگی" را انتخاب کنند.

کلر پری، نماینده پارلمان انگلیس و مشاور آقای کامرون به بی بی سی گفت: برای مشترکانی که خود شخصا اعمال محدودیت و یا رفع از آن را انتخاب نکنند، این محدودیت ها به طور خودکار بر روی اینترنت اعمال می شود.

انحطاط جامعه انگلیس و به واسطه آن دوری از خانواده، از جمله مواردی است که می توان آن را علت چنین تصمیماتی از سوی دولت های غربی دانست.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

================

► نرخ ارز،طلا وسکه پایان وقت اداری 1 مرداد 92
استخدام بانک سینا در سال 92 ◄

مطالب مرتبط
بنر