اعداد و ارقامی شگفت انگیز از وضعیت فروش شرکت اپل

چهارشنبه ، 2 مرداد 1392 ، 11:42

شرکت اپل، آماری از وضعیت فروش کلی محصولات خود در سه ماهه سوم سال 2013 را به صورت رسمی اعلام کرد.وال استریت پیش بینی کرده بود که فروش کلی شرکت اپل به مبلغ 35  میلیارد دلار برسد ولی در روز گذشته طبق اعلام رسمی مدیر عامل این شرکت، مبلغ فروش محصولات شرکت اپل ، به رقم 35.3 میلیارد دلار رسیده‌است.

 

تیم کوک اعلام کرد که شرکت ما بسیار به خود می‌بالد که توانسته 31 میلیون iPhone را در بازار جهانی به فروش برساند و ادامه داد که همکارنش در حال کار روی محصولاتی هستند که بوسیله آنها بتوانند طرفدارانشان را شگفت زده کنند.این شرکت در نظر دارد تا پایان سال میلادی جاری در کنار عرضه سیستم‌ عامل‌های 7iOS وOS X Mavericks ، محصولات جدید دیگری را هم به بازار عرضه کند.


پس از جنجالی که بعد از رونمایی iPhone 5 بر سر اندازه صفحه نمایش بزرگ آن به پا شد، هم اکنون شرکت اپل، از عرضه این گوشی همراه هوشمند بسیار راضی به نظر می‌رسد. دلیل  رضایت اپل از عرضه iPhone 5 این است که، این محصول توانسته در سه ماهه سوم سال میلادی جاری، بیشترین سهم از پنجاه و یک درصد فروش محصولات آی‌فون را به خود اختصاص دهد.در کنار  iPhone،iPad با 18 درصد،Mac با 14 درصد،iTunes با 11 درصد،iPod با 2 درصد و دیگر محصولات اپل با مجموع 3 درصد توانسته اند فروش محصولات اپل را دربرگیرند.

 

 

 

طبق آماری از بررسی انجام شده توسط شرکت Chitika ،iPad  توانسته 84 درصد از ترافیک کل تبلت‌هایی که در کانادا و آمریکا به اینترنت متصل هستند را شامل شود و بر اساس مقایسه آمار Chitika  با اطلاعات فروش اعلام شده توسط اپل به این نتیجه می‌رسیم که iPad  هم یکی از سودآورترین محصولات شرکت اپل به حساب می‌آید.

اپل اعلام کرده که در ماه اکتبر سال 2013 از محصولات جدید خود رونمایی خواهد کرد که شایعه‌ها نمایانگر این هستند که اپل تصمیم دارد مدلی جدید از iPhone را به بازار عرضه کند و با استفاده از آن بتواند در آخرین سه ماهه سال 2013 به فروشی معادل 36 میلیارد دلار برسد.

cnet.com

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

================

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

===============

► این چهارگوشه دندانه دارچسباندنی
نرخ ارز،طلا وسکه نیم روز2مرداد 92 ◄

مطالب مرتبط
بنر