5 قانون دستیابی به موفقیت فوری

پنجشنبه ، 3 مرداد 1392 ، 09:30

 

همه ما خواهان موفقیت هستیم. موفقیت در تحصیل،کار، ازدواج،دوستی و.... همچنین موفقیت را سریع می خواهیم. اگربه آن برسیم خوشحالیم و اگر نه ناراحت.

به گزارش بانکی دات آی آر، دستیابی به موفقیت نیازمند تلاش و برنامه ریزی است اگر اصول و قوائد آن را رعایت کنید حتی اگر به منظورتان هم نرسید ازتلاشتان لذت خواهید برد و نزد وجدانتان سربلند می شود. برخی از قوانین موفقیت عبارت است:

1. بدانید چه می خواهید

از برخی ها زمانی که از هدفشان در زندگی سوال می کنید می گویند درصدر اهدافشان موفقیت قرار دارد اما وقتی جزئیاتش را جویا می شویم ایده ای ندارند.

متخصصان معتقدند هرآنچه در نهایت آمال و آرزوهایتان قرار دارد باید با جزئیات بدانید. دستیابی به اهداف ملموس بسیار آسان تر از آن است که ندانیم چیست.

برای مثال شما یک ماشین می خواهید اگر بدانید چه مدل ماشینی و با چه رنگی می خواهید راحت تر می توانید پس انداز کنید و آن را بخرید.

2.تلاش کنید

در صورتی که یک جا بنشینید آرزوهایتان تنها منبع رنج و عذاب شما خواهد بود اما اگر تلاش کنید آرزوها و اهدافتان بهترین محرک شمایند.

3. خودتان را بسنجید

هر از چند گاهی لازم است همه چیز را متوقف کنید و ببینید که به کجا رسیده اید چه قدر در دستیابی به اهدافتان موفق بوده اید و چه قدر نه.

بعد از سنجش آنچه تا کنون انجام داده اید می توانید برای ادامه مسیر تصمیم بگیرید آیا آنچه انجام داده اید خوب بوده یا لازم است روش هایتان را تغییر دهید.

4. نرمش داشته باشید

افرادی که شخصیت هایی خشک و دگم دارند هیچ گاه در زندگی شان حاضر به تغییر نیستند و چنان در برابر تغییرات می ایستند که گویی سیلی ویران گر خواهان نابودی ایشان است. تحقیقات ثابت کرده کسانی که دل به دریا می زنند و پذیرای تغییرات هستند در دستیابی به اهدافشان ثابت قدم ترند و در نهایت امکان دستیابی شان به اهدافشان هم بیشتر است.

5. منتظر باشید

باور داشته باشید که به خواسته تان می رسید و هر لحظه منتظر تحققق خواسته هایتان باشید. اگر با اعتماد به نفس انتظار وقوع چیزی را داشته باشید در جهان پیرامونتان امکان وقوع پیدا می کند.
شما همیشه هماهنگ با انتظارات تان عمل می کنید و انتظارات شما بر رفتار و طرز برخورد اطرافیانتان تاثیر می گذارد .

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

==============

► نرخ ارز،طلا وسکه نیم روز3مرداد 92
استخدام بانک صادرات سال 92 ◄

مطالب مرتبط
بنر