اپل، برند اول تکنولوژی در سال 2013

شنبه ، 5 مرداد 1392 ، 10:30

 


مرکز تحقیقاتی هریس پل، یکی از دپارتمان‌هایی است که در حوزه وضعیت بازار برندهای آمریکایی، به بررسی و تحقیق می‌پردازد.این مرکز تحقیقاتی به صورت سالیانه، جوایزی به برندهای موفق در حوزه‌های گوناگون اهدا می‌کند که تمام این جوایز طبق آمار و ارقام ثبت شده در طول یک سال، در نظر گرفته می‌شوند.

به گزارش بانکی دات آی آر، در روز پنج شنبه، برنده‌های جوایز مرکز تحقیقاتی هریس پل، در سال 2013 اعلام شدند که شرکت اپل توانست در سه رشته و شرکت اچ‌پی در یک رشته، به عنوان برند برتر برگزیده شوند.

 

در بخش سازندگان کامپیوتر‌ها، شرکت اپل توانست در مقایسه با شرکت‌های اچ‌پی، دل و سونی عملکرد بهتری ثبت کرده و عنوان برند اول در این حوزه را به نام خود به ثبت برساند و همچنین در بخش بهترین تولید کنندگان تبلت ، از برند‌هایی چون کیندل، گوگل نکسوس، سامسونگ گلکسی و اچ‌پی اسلیت، پیشی گرفته و در رتبه اول بایستاد.سومین جایزه‌ای که به اپل اهدا شد برای عملکرد قوی او در فروش گوشی‌‎های همراه هوشمند خود، یعنی iPhone بود که در کنار اپل شرکت‌هایی چون اچ‌تی‌سی، سامسونگ و ال‌جی قرار داشتند.شرکت اچ‌پی هم در بخش بهترین تولید کننده پرینتر، به عنوان برند برتر شناخته شد.


از عواملی که در اهدا این جوایز تاثیر بسیار زیادی دارند، سی و هشت هزار نفر مصرف کنندگانی هستند که با مرکز تحقیقاتی هریس پل در ارتباط‌‌اند و به محققان هریس پل کمک می‌کنند که بتواند عملکرد برندها را، از دید یک کاربر و مصرف کننده بررسی کنند.


معاون مدیر عامل مرکز هریس پل، مانی فلورز، اعلام کرد که مردم آمریکا به دادن امتیازات بالا به برند اپل، ادامه خواهند داد و ارتباطات شرکت اپل با مشتریانش آنقدر قوی است که بتواند این روند را حفظ کرده و به موفقیت‌های بیشتری دست پیدا کند.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

================

► بازار جهانی گوشی‌های همراه در چنگال سامسونگ
8 راه ساده برای خلاقیت بیشتر در محل کار ◄

مطالب مرتبط
بنر