دانستنی های فناوری/ ترفند های گوگل سرچ (1)

يكشنبه ، 6 مرداد 1392 ، 07:20

به گزارش بانکی دات آی آر، در این سری آموزشی قصد داریم به شما راهکارهایی ارائه دهیم که با استفاده از آنها بتوانید نتایج مطلوب تری را در موتور جستجوگر گوگل دریافت کنید.این راهکار‌ها به صورت توضیحی و به همراه تصویر ارائه خواهند شد.

دانستنی های فناوری/ ترفند های گوگل سرچ (3)

دانستنی های فناوری/ ترفند های گوگل سرچ (2)

1.Web History

-  استفاده از تاریخچه جستجو در وب (Web History) : تاریخچه جستجو در وب، آنچه که قبلا جستجو کرده‌اید را در اختیارتان قرار می‌دهد. البته جا دارد ذکر کنم که برای استفاده از این راهکار باید یک حساب کاربری Gmail در اختیار داشته باشید.

برای استفاده از این ویژگی، نخست باید در صفحه اصلی موتور جستجوی گوگل روی چرخدنده ای که در بالای صفحه نمایش، سمت راست قرار دارد کلیک و سپس Web History را انتخاب کنید.


در این صفحه، باید نام حساب کاربری خود در Gmail و رمز عبور آن را وارد کنید.

سپس از صفحه‌ای که برایتان باز می‌شوید باید Web History را فعال کنید.

در انتها می‌توانید آنچه جستجو کردید را مشاهده کنید.

2.سرچ درگوگل

-    مهم نیست که به دنبال چه چیزی هستید، فقط کافی است که خیلی ساده  نام آن را در موتور جستجوگر وارد کنید.اگر دنبال چیز خاصی در یک مکان مشخص هستید کافی است که در کنار نام آن، نام شهر، منطقه و شماره منطقه پستی محل مورد نظرتان را وارد کنید.

3.غلط گیری گوگل

-    موتور جستجوگر گوگل یک ویژگی برای کاربرانش فراهم کرده که وقتی در نوشتن یک واژه، از لحاظ املا مرتکب اشتباه می‌شوند، خود موتور جستجوگر آن واژه غلط را اصلاح می‌کند.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

► ساعات کار ادارات و بانک‌ها در ایام لیالی قدر
فیس بوک و گوگل چگونه پول درمی‌آورند ◄

مطالب مرتبط
بنر