برای اولین بار در فضای مجازی، نشان عصر ایران آغاز به کارکرد

يكشنبه ، 6 مرداد 1392 ، 13:41

سرویس نشان یا همان نیازمندی های سایت عصر ایران رونمایی شد.

به گزارش بانکی دات آی آر، این سرویس در راستای بستر سازی حضور کسب وکارهای خرد،متوسط ،نوپا وحتی کلان کشور درعرصه اینترنت راه اندازی شده است.

این روزها کمتر مدیری است که از اهمیت حضور در اینترنت مطلع نباشد و در پی بیشتر دیده شدن توسط مشتریان نباشد اما متاسفانه در کشور کمبود رسانه ای که کسب و کارهای خرد بتوانند خودشان را در رسانه های پربیننده مطرح کنند وجود داشت که عصر ایران برای نخستین بار در کشور این مشکل را برطرف نموده است.

برخی از امکانات نشان  عبارتند از: امکان فروش ماشین و خودرو،معرفی تورهای گردشگری،فروشگاه لوازم دیجیتال،خرید و فروش کالا،صنعت،خدمات،املاک و ثبت آگهی استخدام بیزینس شما.

برای معرفی کالا یا خدمت خود از طریق این سایت مطرح خبری به سایرین می توانید به صورت آنلاین ثبت نام کنید و خودتان به ویرایش اطلاعاتتان بپردازید.

خدمات این سایت شامل نمایش 15 روزه،ماهیانه،سه ماهه و شش ماهه می باشد.ازنکات قابل توجه این سیستم نمایش نوبتی آگهی شما در صفحه اصلی نشان،عصر ایران و صفحات داخلی می باشد.

به این ترتیب عصر ایران از این پس در کنار رسانه های مکتوب کشور که در این عرصه فعال اند همانند رسانه های مطرح جهانی که سالهاست پا در این عرصه گذاشته اند و از کسب و کارهای کوچک حمایت می کنند، کسب و کار شما را به جامعه بزرگ مخاطبانش معرفی خواهد کرد تا در یک فرایند دو سر برد از مزایای این طرح بهره ببرید.

در شرایطی که حضور در اینترنت و معرفی کالا در رسانه های معتبر کم هزینه نیست شما می توانید با استفاده از نشان عصر ایران به نشانی( neshan.asriran.com) با صرف کمترین هزینه بیشترین بهره را از بیشتر دیده شدن ببرید.

طراحی ساده و درعین حال هوشمندانه این سیستم این امکان را فراهم آورده تا بازدید کنندگان در کمترین زمان ممکن هر آنچه که نیاز دارند را ببینند وتصمیم بگیرند.

برای مشاهده نشان اینجا کلیک کنید.

برای مشاهده راهنمای ثبت آگهی در نشان اینجا کلیک کنید

برای مشاهده مکان هایی که آگهی شما دیده می شود اینجا کلیک کنید

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

===============

 

► کاریکاتور/ دلار داروخوار...!
نرخ ارز،طلا وسکه پایان وقت اداری 6مرداد 92 ◄

مطالب مرتبط
بنر