راهکار بازاریابی جدید از سوی آی بی‌ ام

دوشنبه ، 7 مرداد 1392 ، 09:20

شرکت آی‏‌بی‏‌ام نرم‏‌افزار جدیدی در حوزه بازاریابی دیجیتال عرضه کرده که به نرم‏‌افزار تجربه دیجیتال معروف است.

به گزارش وب‏‌سایت destinationcrm، شرکت آی‏ بی‏ ام نرم‌‏افزار جدیدی روانه بازار کرده است که سازمان‏‌ها و کسب و کارهای تجاری به کمک آن می‌‏توانند محتواهای دیجیتال مورد‌نیاز خود را با سهولت بیشتری تولید و توزیع کنند.

کارکنان کسب‌وکار‌ها در بخش‌‏های مختلفی مثل بازاریابی، فروش، منابع انسانی و غیره به کمک نرم‏‌افزار «تجربه دیجیتال» می‌‏توانند محتواهای دیجیتال خود را به سهولت تولید کنند و آنها را روی ابزارهای همراه و شبکه‏‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند. مزیت استفاده از این نرم‏‌افزار این است که کارکنان برای تولید محتواهای دیجیتال نیاز چندانی به مهارت‌‏های فنی سطح بالا یا کمک متخصصان بیرونی نخواهند داشت.

بر اساس این گزارش، بازاریابان به کمک این نرم‌‏افزار می‌‏توانند اطلاعات و داده‌‏های مورد نیاز مشتریان خود را بر مبنای ترجیحات آنها عرضه کنند و این اطلاعات را به سهولت  روی انواع کانال‏‌های دیجیتال منتشر کنند. استفاده از این نرم‏‌افزار به کسب‌وکارهای تجاری امکان می‌‏دهد شناخت بهتری از احساسات پنهان مشتریان خود داشته باشند و از این طریق وفاداری آنها به محصولات و خدمات خود را افزایش دهند. کارکنان کسب‌وکار‌ها به کمک نرم‏‌افزار تجربه دیجیتال آی‏ بی‏ ام می‌‏توانند به راحتی برنامه‌‏های سازگار با ابزارهای همراه مختلف را طراحی کنند و از این طریق برند خود را روی ابزارهای مختلف تبلیغ کنند.

استفاده از این نرم‌‏افزار در کنار سایر راهکارهای آی‏ بی‏ ام در حوزه تجارت هوشمند و بازاریابی دیجیتال به کسب‌وکار‌ها کمک می‌‏کند، ارزیابی دقیق‏‌تری از تجربه مشتریان و بازدیدکنندگان وب‌‏سایت خود داشته باشند و از عواملی که ممکن است باعث دفع مشتریان از وب‏‌سایت آنها شود، جلوگیری کنند.

یکی دیگر از قابلیت‏‌های این نرم‌‏افزار این است که به کمک آن می‌‏توان رفتار مشتریان  روی کانال‏‌های مختلف را مورد تجزیه و تحلیل قرار داد و الگوهای حاکم بر آن را شناسایی کرد.

همکاران سیستم

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

===============

► موج جدید ابزارهای اندرویدی برای عینک گوگل
چطور پد لمسی لپ تابم رو خاموش کنم؟ ◄

مطالب مرتبط
بنر