لپ‌تاپی سبک و ارزان از فوجیتسو

شنبه ، 12 مرداد 1392 ، 08:52
مدل S761-A از لپ‌تاپ‌های سبک وزن و خوش قیمت فوجیتسو در بازار داخلی است.

این لپ‌تاپ که وزن آن تنها 6/1 کیلوگرم است به باتری 6 سلولی و درایور نوری مجهز است. لپ‌تاپ مذکور به پردازندهIntel 2350M Core i3 2.3 GHz - Cache 3 MB - BUS 1066 MHz، رم چهار گیگابایتی از نوع DDRIII و هارددیسکی با ظرفیت حافظه 320 گیگابایت مجهز است.
کارت گرافیکی دستگاه همIntel HD Graphics 3000 - MB UpTo 900 MB است. از لحاظ پورت‌ها و امکانات ارتباطی هم باید بگوییم که پورت‌ها و اتصالات S761 تقریبا کامل است و می‌تواند نیاز اکثر کاربران را برآورده کند. روی لبه سمت چپی یک پورت USB 3.0، یک پورت
USB 2.0، خروجی تصویری HDMI و ورودی و خروجی صوتی قرار دارند. لبه سمت راستی تنها توسط درایور نوری، پورت شبکه گیگابیتی و یک درگاه USB 2.0 دیگر اشغال شده است. در نهایت، روی لبه جلویی هم یک کارت‌خوان و روی لبه پشتی، خروجی تصویری VGA در کنار شکاف باتری تعبیه شده‌اند.
در مورد صفحه نمایش هم باید بگوییم که این لپ‌تاپ به صفحه نمایش 3/13 اینچی با دقت 1366×768 مجهز است که تراکم پیکسلی متوسط 120ppi را ارائه می‌دهد. روشنایی این صفحه نمایش بسیار بالا است و این روشنایی بالا در کنار روکش ماتی که فوجیتسو روی صفحه نمایش قرار داده است، به کاربران S761 این امکان را می‌دهد که بتوانند به راحتی با لپ‌تاپ خود در فضاهای خارجی یا در زیر تابش نور آفتاب، کار کنند. بالای این صفحه نمایش، یک دوربین 3/1 مگاپیکسلی با میکروفن داخلی تعبیه شده است که در شرایط نوری مناسب، می‌توان تماس‌های تصویری بسیار خوبی با آن برقرار کرد.
بالای کیبورد هم، دو بلندگوی استریو تعبیه شده‌اند که برای یک لپ‌تاپ 3/13 اینچی، صدایی فراتر از انتظار تولید می‌کنند. در کل Lifebook S761 را می‌توان یک لپ‌تاپ سبک و خوش ساخت دانست که امکانات و قابلیت‌های خوبی را نیز دارا است. به علاوه صفحه نمایش روشن و مات این لپ‌تاپ به کاربران کمک می‌کند تا بتوانند به راحتی با دستگاه خود در شرایط نوری مختلف کار کنند. وزن پایین، تجهیز به صفحه نمایش با روشنایی بالا و روکش مات، دارای حسگر اثر انگشت و... از نقاط قوت این دستگاه به شمار می‌آید. این لپ‌تاپ با قیمتی در حدود یک میلیون و 600 هزار تا یک میلیون و 650 هزار تومان به بازار عرضه شده است.

دنیای اقتصاد

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

================

► مسابقه بده، نوزاد ببر!
اندروید جلوی ضرر مالی سونی را گرفت ◄

مطالب مرتبط
بنر