اگر بی پولی بهت فشار آورده بیا اینجا

دوشنبه ، 14 مرداد 1392 ، 04:55

 

می دونم بی پولی، می دونم خیلی خواسته و آرزو داری ،می دونم فکر می کنی اینجا راهکار ارائه می دن. اما سخت در اشتباهی .

به گزارش بانکی دات آی آر، فهرستی از خواست ها و آرزوها داری. خانه، ماشین،ویلا، طلا، موبایل، لپ تاپ و.... به هیچ کدام نرسیده ای. چندان مدل بالاو لوکسش را هم نمی خواهی اما خوب دستت به معمولی هایش هم نمی رسد.

هر وقت کسی را می بینی که فقیراست و دست نیازش به سوی دیگران دراز شده پشتت می لرزد نکند این آخر و عاقبت من باشد.

شب ها خوابت نمی برد بعضی وقت ها در فکر آرزوهای دور و دراز دست نیافتنی ات هستی و گاهی هم دلت به حال خودت می سوزد و تاصبح برای خودت آبغوره می گیری.

سه راهکار بیشتر پیش روی تو نیست.

1. راهکار نخست دزدی است

بله شغل غیر شرافتمندانه و پردرآمد دزدی که البته ریسک بالایی دارد و درآمدش هر چند کلان هم باشدا از گلوی خیلی از ماها بالانمی رود حتی با شصت تا پپسی!

2. راهکار دوم خود کشی

اقدام غیورمندانه! ابلهانه و سبکسرانه بعدی که می توانی انجام بدهی این است که خودت حضرت ملک الموت را دعوت کنی تا به استقبالت بیاید.

بعدش چه می شود و به کجا می رسی دیگر پای خودت ما بی خبریم می گویند خیلی ترسناک خواهد بود وقتی با خودکشی می روی آن ور!!

3. راهکار آخرتغییر نگرش است

بله می توانی نگرشت را تغییر بدهی وبه جای زانوی غم به بغل گرفتن بر لذت تمرکز کنی .درواقع هدف این تکنیک این است که شما با تمرکز بر لذت مشکل و غصه بی پولی را به حاشیه برانید و از شرش خلاص شوید. البته این به معنی این نیست که برای کسب پول و بهبود وضع زندگی تان هیچ تلاشی نکنید بلکه منظور آن است که سعی کنید از رنج ها بکاهید.

برای اینکه در زندگی تان لذت ببرید باید بیاموزید که قانع باشید، بدانید که چیزهایی که دارید برای برآوردن نیازهای اولیه زندگی تان کفایت می کند سقفی که زیر آن بخوابید، غذایی که بخورید، دوستانی که با آنها معاشرت کنید و...

وقتی این کار را آموختید می توانید بیشتر فکر کنید چه بسیار چیزهایی که روزی حسرت و آرزوی داشتنشان را داشتید اما به دست آوردنشان هیچ شادی برایتان به ارمغان نیاورده و حد اکثر بعد از چند روز از دست رفته است آنچه به شما آرامش و شادی می دهد.

وقتی به برخی از ترس هایمان مثل:پول، مرگ،تنهایی و... عمیق فکر کنیم در خواهیم یافت که آنها چندان هم رعب آور نیستند ترسشان بیشتر مارا می ترساند.

بی پولی چیست کسی که چه قدر پول داشته باشد بی پول نیست؟

1 هزار تومان

10هزار تومان

100هزار تومان

1میلیون تومان

10 میلیون

100 میلیون

یک میلیارد

و....

بی پولی حالتی نسبی است که در شرایط و زمان های مختلف متفاوت است. بنابراین شاید درحالی که شما خود را بی پول می دانید خیلی ها باشند که حسرت ثروت شما را می خورند.

به همین سادگی.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

► همه مردان اقتصادی دولت یازدهم
نرخ ارز،طلا وسکه پایان وقت اداری 13مرداد 92 ◄

مطالب مرتبط
بنر