جریمه سه میلیاردی فروشگاه ورزشی

دوشنبه ، 14 مرداد 1392 ، 08:27
معاون حقوقی و اجرایی تعزیرات استان تهران، گفت: در هفته گذشته یک فروشگاه ورزشی به دلیل گرانفروشی به 3 میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد.

ایسنا: بزرگمهر صادقی‌نیچ‌کوهی درباره ارائه گزارشی از عملکرد سازمان تعزیرات حکومتی استان تهران در هفته گذشته، بیان کرد: در هفته گذشته یک فروشگاه ورزشی به دلیل گران‌فروشی پس از گزارش سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران در تعزیرات حکومتی رسیدگی شد و پس از احراز تخلف به پرداخت 3 میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شد.

معاون حقوقی و اجرایی تعزیرات استان تهران خاطرنشان کرد: در تیرماه گشت سیار سازمان تعزیرات حکومتی استان تهران از 50 هزار واحد، بازرسی انجام داده است که در این راستا حدود 777 فقره پرونده تشکیل شد که مجموع جزای نقدی در نظر گرفته شده برای متخلفان، 7 میلیارد ریال است.

نیچ‌کوهی تصریح کرد: در ماه گذشته 161 واحد صنفی به دلیل گران‌فروشی‌، تقلب،‌ عدم درج قیمت و عدم رعایت بهداشت و عرضه خارج از شبکه مواد نفتی توسط سازمان تعزیرات حکومتی استان تهران پلمپ شدند.

وی بیان کرد: روز گذشته - 12 مردادماه - با کمک کارشناسان وزارت بهداشت، درمان، نظارت بر کلیه داروخانه‌های سطح تهران را به صورت سیار آغاز کرده‌ایم.

ایسنا

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

► تلویزیون‌های نسل جدید جهان را تسخير ‌می‌کنند
واردات خودرو به جای دارو خنده‌دار است! ◄

مطالب مرتبط
بنر