LG G2 در اولین نگاه

چهارشنبه ، 16 مرداد 1392 ، 09:12

 

در حالی که شرکت‌های سامسونگ و اپل در حال برنامه ریزی برای رونمایی از گوشی‌های همراه جدیدشان هستند، شرکت ال‌جی فقط پس از دوازده ساعت از اعلام رسمی خود در مورد ساخت گوشی همراه هوشمند LG G2،  عکسی از آن را به رسانه‌های خبری ارسال کرد تا همه بتوانند برای اولین بار ظاهر G2 را مشاهده کنند.


به گزارش بانکی دات آی آر، عکس LG G2 در روز گذشته، توسط صفحه‌ای در توییتر که evleaks نام دارد، منتشر شد. جالبترین چیزی که در این گوشی جدید ال‌جی مشخص است، دو دکمه پایین دوربین است که هنوز مشخص نیست که کاربرد آنها چیست. در حالی که این شرکت کره‌ای، گوشی قبلی خود را با نام Optimus G منتشر کرده بود، هم اکنون اعلام کرده که دیگر گوشی های مدل G به صورت جداگانه از Optimus عرضه می‌شوند و دیگر نام Optimus به صورت پسوند G نمی‌آیند.

 

در حالی که هنوز اطلاعاتی از جزییات این گوشی، توسط ال‌جی اعلام نشده، اما پیش‌بینی هایی در مورد آن صورت گرفته و حتی اطلاعاتی توسط بعضی از کارکنان ال‌جی افشا شده‌است.در این اطلاعات بیان شده که پردازنده این گوشی یک Snapdragon 800 که چهار هسته‌ای هم است، خواهد بود. به احتمال زیاد سیستم عامل G2 اندروید  4.2.2 خواهد بود و دوربینی 13 مگاپیکسلی و دو گیگ رم خواهد داشت.


ال‌جی قصد دارد که فردا، از LG G2 در شهر نیویورک پرده برداری کند و همه متنظر این هستند که ببینند، آیا ال‌جی توانسته نوآوری‌ای در دنیای گوشی‌های همراه صورت دهد یا خیر.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

===============

► آداب صحبت کردن با تلفن
کلاهبرداری در امداد خودروها بیداد می‌کند ◄

مطالب مرتبط
بنر