خبرهایی داغ از روزهای تابستانی گرم اپل

يكشنبه ، 20 مرداد 1392 ، 09:43

سرانجام با اعلام رسمی شرکت اپل، شایعات در مورد رونمایی از آی‌فون جدید به حقیقت پیوست و این شرکت روز گذشته اعلام کرد روز ده سپتامبر (بیستم شهریور) یک رویداد، برای پرده‌ برداری از محصولات جدید خود برگزار خواهد کرد.


در چند وقت اخیر صحبت‌های بسیاری از عرضه آی‌فون جدید به میان آمد. قبل از اینکه  تصویری از آی‌فون جدید دیده شود، همه منتظر iPhone 5s بودند ولی از ماه گذشته، با انتشار عکس کم کیفیتی که ادعا می‌شد از یکی از شرکت‌های اپل، که در کشور چین واقع شده، نشت کرده، شایعه شد که اپل قصد دارد یک آی‌فون ارزان قیمت با بدنه‌ای پلاستیکی و در چند رنگ متنوع تولید کند. در روز هفت اوت (هفدهم مرداد)، عکس‌های بسیار با کیفیتی از این آی‌فون در اینترنت قرار گرفت.

 

 

این گوشی که تا به امروز iPhone 5c نام گرفته، به احتمال زیاد در روز دهم سپتامبر رونمایی می‌گردد. البته مسئله جالبی در میان است، که خیلی از افراد مطرح تکنولوژی می‌گویند اپل، iPhone 5s را به همراه 5c به نمایش خواهد گذاشت. زیرا شایعاتی در مورد به کار گیری صفحه‌ای بزرگتر روی iPhone 5s به میان آمده بود و به نظر می‌آید که اپل سعی دارد محافظه کارانه عمل کند تا همه مشتری‌های خود را حفظ کند؛ اگر به یاد بیاورید، پس از رونمایی از iPhone 5، به صفحه نمایش بزرگ آن انتقادهای بسیار صورت گرفت.

 


البته شرکت اپل به خبرگزاری AllThingsD گفته که قصد دارد در کنار آی‌فون، به احتمال زیاد محصولی که به رسانه تلویزیونی مربوط می‌شود و همچنین ساعت هوشمند خود را به نمایش بگذارد. چند روز گذشته هم تصویری از یک دسته بازی به نمایش در آمده که همه می‌گویند ممکن است دنیای بازی‌های ویدیویی به اپل خوش‌آمد گوید! البته همه مک‌بوکی ها هم منتظر سیستم عامل جدید OS X که Mavericks نام دارد، هستند و اپل باز هم اعلام کرده رونمایی کامل آن در این رویداد صورت نمی‌گیرد. حال باید تا نیمه دوم شهریور ماه منتظر بمانیم تا ببینیم اپل چه محصولاتی را به نمایش خواهد گذاشت.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

================

► این آداب را در یک قرار کاری رعایت کنید
تغییر لوگوی یاهو بعد از 20 سال ◄

مطالب مرتبط
بنر