سموم بدن پولدارها و فقرا هم مثل پولشان با هم فرق دارد

دوشنبه ، 21 مرداد 1392 ، 08:20

بسیاری از مردم تصور می کنند که مرز بین پولداری و فقر تنها و تنها پول است و این پول و مایه و شیتیل است که برچسب پولدار را بی پول را به هر آدمی می چسباند.

 

به گزارش بانکی دات آی آر، این روزها ثابت شده که غیر از صفرهای حساب بانکی چیزهای دیگری هم ار جمله هوش و خلاقیت می تواند در پولدار شدن و بی پول شدن آدمها تاثیرگذار باشد.

اما عجیب ترین وجه تمایز بین پولدارها و فقرا را اخیرا دانشمندان کشف کرده اند. به گفته پژوهشگران سموم بدن افراد پولدار با بی پول ها متفاوت است.

به عنوان نمونه ثروتمندان تمایل به داشتن سطوح بالاتری از جیوه و آرسنیک دارند چون خوراکی های مثل سوشی و صدف فانتزی می خورند.

همچنین مواد تشکیل دهنده کرم های ضدآفتاب در بدن ثروتمندان بیشتر پیدا می شود. دلیل این امر این است که آنها وقت زیادی را در ساحل رودخانه ها صرف و از میزان بیشتری از کرم ضد آفتاب استفاده می کنند.

اما به گفته پژوهشگران سموم بدن افراد فقیر و کم درآمد چیزهای دیگری است که بدترینشان سرب و کادیوم است. دلیل وجود این سموم نیز مشخص شده و به میزان بالای سیگار کشیدن این افراد نسبت داده شده است.

آنها همچنین دریافتند که در بدن کم درآمدها سمی به نام BPA یافت می شود که از راه ظروف و قوطی های پلاستیکی به بدن آنها منتقل می شود.

تفاوت میان سموم بدن ثروتمندان و کم درآمدها حتی خود پژوهشگران را هم شگفت زده کرده است.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

================

► مهرآفرین؛ داستان استخدامی که پایان ندارد
پربیننده ترین عکس اینترنتی در ژاپن /عکس ◄

مطالب مرتبط
بنر