تصاویر تازه از اسمارت فون تاشوی سامسونگ

چهارشنبه ، 23 مرداد 1392 ، 09:02
سایت سام موبایل ماه گذشته خبری منتشر کرد که در آن خبر از طراحی یک اسمارت فون تاشو از سوی سامسونگ به یاد گوشی های تاشوی گذشته نه چندان دور خود می داد. اولین تصویر از این گوشی که به نام SCH-W789 (Hennessy) لقب گرفت به همراه برخی مشخصات آن از سوی همین سایت و در اکانت توئیترش درهمین ماه منتشر شد تا شایعات پیرامون اسمارت فون تاشوی سامسونگ جدی تر شود.



حال تصویری تازه از این گوشی منتشر شده است که آن را از تمام جهات نمایش می دهد تا ظاهر کلی این گوشی تاشو به وضوح نمایان شود.این اسمارت فون تاشو از یک طراحی مشابه از سری گوشی های تاشوی سامسونگ بهره می برد و به شکلی بازگشت به گذشته با توجه به پیشرفت تکنولوژی های روز و بهره گیری از سیستم عامل محبوب اندروئید است که مطمئنا طرفداران سری گوشی های تاشو را راضی خواهد کرد.



اسمارت فون تاشوی سامسونگ از اندروئید ۴٫۱٫۲ بهره می برد و دارای یک رم یک گیگی به همراه حافظه داخلی ۸ گیگی خواهد بود.همچنین دارای صفحه نمایش ۳٫۲۷ اینچی بوده و از دو صفحه نمایش HVGA (320X480) بهره می برد.دوربین ۵ مگاپیکسلی ، بلوتوث نسخه ۳٫۰ ، وای فای ، ورودی حافظه micro SD و دوسیم کارته بودن آن از دیگر ویژگی های هنسی گوشی تاشوی سامسونگ می باشد.

هر چند سامسونک به صورت مشخص خبری از این گوشی منتشر نکرده است اما تصاویر بدست آمده مشخص می کند که گوشی تاشوی سامسونگ به زودی معرفی و روانه بازار خواهد شد.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

================

► کاریکاتور/ اول میریم هتل 5 ستاره خاله جانِ مامانت!
ظرفیت پهنای باند اینترنت کشور افزایش یافت ◄

مطالب مرتبط
بنر