تمام استخدام های طرح مهرآفرین ملغی نمی شود

يكشنبه ، 27 مرداد 1392 ، 09:30

همشهری آنلاین:
معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی و سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس‌جمهور با بیان اینکه یارانه پرداختی این ماه از وصولی‌ها بوده، گفت: مرحله دوم هدفمندی‌یارانه‌ها بعداز بررسی مرحله اول استارت خواهد خورد.

محمد باقر نوبخت در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت درباره تأمین منابع هدفمندی یارانه‌ها، گفت: بر اساس وصولی‌های که وجود داشته و بر اساس ماده 1 و 2 قانون هدفمندی یارانه‌ها، یارانه این ماه پرداخت شد.

معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی و سرپرست معاونت توسعه مدیریت ریاست جمهوری درباره استارت مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها، تصریح کرد: بعد از بررسی عملکرد مرحله اول هدفمندی یارانه‌ها ‌مرحله دوم اجرایی می‌شود.

اصلاحیه بودجه 92 زودتر از پایان تابستان تقدیم مجلس می‌شود

وی با تاکید براینکه دولت یازدهم متممی برای بودجه سال 1392 به مجلس ارائه نمی‌کند، افزود: اصلاحیه‌ای برای بودجه سال 92 به مجلس ارائه خواهیم کرد اگرچه سعی داریم تا آنجایی که امکان دارد از مکانیزم تخصیص استفاده کنیم ولی اگر به گونه‌ای باشد که تخصیص امکان ناپذیر باشد حتما ازهمکاری نمایندگان مردم در جهت اصلاح قانون بودجه استفاده می‌کنیم و قطعا این اصلاحیه زودتر از پایان فصل تابستان به مجلس ارائه می‌شود.

نوبخت درباره ارائه بودجه سال 93 به مجلس، ادامه داد: قطعا قبل از 15 آذر ماه لایحه بودجه 1393 کل کشور طبق قانون به مجلس تقدیم می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی و سرپرست معاونت توسعه مدیریت ریاست جمهوری درباره استخدام‌های مهرآفرین، گفت: طرح مهرآفرین فعلا متوقف شده و در حال بررسی شدن است و همه این طرح ملغی نمی شود واز یک سو سعی می‌کنیم بار مالی بی جهت و هزینه سنگین به وجود نیاید و از سوی دیگر حقوق افراد و اشخاص را هم در این زمینه مد نظر قرار می‌دهیم.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

► مشاغل خانگي؛ سرمايه پنهان و فرصت هاي از دست رفته
آغاز مذاکره خودروسازان با سازنده های معتبر خارجی ◄

مطالب مرتبط
بنر