تحولات اخیر در دنیای ساعت‌ها

يكشنبه ، 27 مرداد 1392 ، 09:51

در این اواخر بازار انواع ساعت داغ شده؛ از ساعت‌های دیواری گرفته تا ساعت‌های مچی. در مورد ساعت‌های دیواری باید گفت که طراحان سعی دارند همه را شگفت زده کنند و طرح‌هایی ارائه دهند که بسیار نوآورانه باشند. ما قصد داریم امروز سه تا از ساعت‌هایی که شما را شگفت زده خواهند کرد را معرفی کنیم.


1.    این ساعت دیواری توسط یکی از طراحان معروف ایتالیایی که سابرینا رُسی نام دارد، طراحی شده و رُسی توانسته نظر همه را به کار خودش جلب کند. رُسی در یک مصاحبه گفته که این ساعت را برای کسانی طراحی کرده که در دیدن عقربه‌های ساعت و اعلام آن به مشکل بر می‌خوردند. رُسی برای ساخت این ساعت از یک صفحه ثابت و یک صفحه متحرک بسیار ساده استفاده کرده‌است و توانسته به سادگی یک طرح جدید ارائه دهد، قیمت این ساعت حدود 76 یورو است که به نسبت قیمت بالایی به نظر می‌آید.

 

2.    شرکت سامسونگ قصد دارد روز چهارم سپتامبر از یک ساعت هوشمند پرده برداری کند. اولین بار چنین ساعتی توسط شرکت سونی تولید شد، ولی این محصول سونی نتوانست به اندازه کافی، طرفدارانش را راضی کند. ولی طبق شایعتی که در مورد این ساعت انتشار یافته، سامسونگ آمده تا همه را شگفت زده کند. گفته شده که سامسونگ، سیستم تشخیص صدای Google Now را روی این ساعت هوشمند ارائه خواهد داد و بوسیله آن می‌توان بدون نیاز به استفاده از دکمه‌ای به انجام کارهایی پرداخت. البته هنوز ظاهر نهایی این ساعت مشخص نشده و باید تا روز چهارم سپتامبر منتظر ماند.

 

 

3.    یک ساعت دیواری دیگر که شما را با وجد خواهد آورد! این طراحی منحصر به فرد که به نوعی سه بعدی محسوب می‌شود، توانسته همه را شیفته خودش کند. جالب‌ترین موضوع در این ساعت، این است که فرد با کمترین زاویه دیدی که از حالت مستقیم خارج شود، عددهای ساعت در دیدگانش به هم می‌ریزند و فرد نمی‌تواند آنها را شناسایی کند. دلیل این موضوع دایره‌هایی هستند که به صورت نامنظم، عددهای روی ساعت را تشکیل داده‌اند. این ساعت هم اکنون با قیمت 247 دلار به بازار عرضه شده که قیمت آن، نشان دهنده لوکس بودن این ساعت دیواری است.

 

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

================

► آلوده‌ ترین شهرهای اینترنتی کشور کدامند؟
چگونه حال همکار زیرآب زن را بگیریم؟ ◄

مطالب مرتبط
بنر