آیا داشتن وب سایت یک ضرورت در دنیای امروز است؟

سه شنبه ، 29 مرداد 1392 ، 08:58
امروزه به دلیل گستردگی و عمق فعالیت های افراد و شرکت ها نیاز به ابزاری برای معرفی و جذب حداکثری خواسته های خود احساس می شود. وب سایت ها برای هر شخصی همچون یک سفیر در تمام محلات شهر، شهر های کشور و کشور های جهان عمل می کند چرا که همیشه در دسترس است و از هر نقطه از جهان که به شبکه اینترنت دسترسی داشته باشیم می توانیم وب سایت مورد نظر را مشاهده نماییم. وب سایت‌ها مزایای فراوانی را برای مدیران و صاحبان خود به همراه دارند که مهمترین آن ها به شرح زیرند:

- وجود وب سایت، اعتبار کسب و کار شما را افزایش می دهد.
- هزینه طراحی سایت، تبلیغات در اینترنت و معرفی وب سایت شما نسبت به سایر رسانه ها مانند رادیو، تلویزیون و مجلات، بیلبردها به مراتب ارزانتر می باشد. فراموش نکنید که هرگز قادر به ارائه کالا و خدمات خود به مردم نخواهید بود مگر اینکه حضور خود را پیاپی یادآوری نمایید.
- دسترسی آسان کاربران از هر نقطه جهان تنها با داشتن آدرس سایت شما به روز رسانی آسان و کم هزینه (در سایت های داینامیک بدون صرف هزینه و زمان) در مقایسه با تبلیغات چاپی و …
- تغییرات انجام شده در محصولات و قیمت آنها به سرعت به اطلاع دیگران می رسد.
- فروش محصولات و ارائه خدمات از طریق اینترنت هزینه ها را کاهش می دهد.
- یک وب سایت با کارایی خوب میتواند: منشی، فروشنده، کارشناس مجازی و… باشد که به صورت خودکار زیر نظر یک مدیر، کلیه این عملیات را انجام دهد.
- وب سایت تائیر قوی بر اعتماد مشتری های شما دارد.
- وب سایت دفتر کار دوم شماست که توانایی پاسخگویی به تعداد بی شمار مشتری را ٢۴ ساعته و هفت روز هفته دارد.

ITN.ir با بیش از 10 سال سابقه و در اختيار داشتن سرورهاي قدرتمند كه در معتبرترين ديتا سنترهای موجود در ایران (پارس آنلاین و افرانت) نگهداری مي گردد، امكان سرويس دهـــی هاستينگ بـراي نگهداری وب سايت را فراهم نموده است. از مهمترين ويژگـــی های اين سرورها امنيت و سرعت بالای آنهاست كه در نتيجه بهترين كيفيت را برای مشتريان فراهم آورده است و در صورت ناراضی بودن مشتری تا يك ماه امكان برگشت كامل پول وجود خواهد داشت. ITN.ir با کسب نماد اعتماد الکترونیک و نظام صنفی رایانه محلی مطمئن برای سرویس دهی می باشد.

جهت سفارش پلن های میزبانی وب، طراحی وب و ثبت دامنه می توانید به ITN.ir مراجعه نمایید و با امکان پرداخت آنلاین سرویس های درخواستی خود را به صورت آنی دریافت نمایید.

نارنجی

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

================

► دوچرخه ها هم هوشمند شدند
پایتخت ایران، شهر موش ها! ◄

مطالب مرتبط
بنر