مایکروسافت، دشمن خونی iPad !

سه شنبه ، 29 مرداد 1392 ، 10:19


تا بیست و پنج روز دیگر، زمان بازگشایی مدارس و دانشگاه ها در ایالات متحده آمریکا فرا می‌رسد و مایکروسافت از این موقعیت استفاده کرده و از مسئله‌ای بسیار جالب به سود خود استفاده کرده‌ تا بتواند وضعیت نا به سامان فروش تبلت‌های خود را کمی بهبود بخشد. این شرکت گفته که دانش آموزانی که از iPad استفاده می‌کنند، در آزمون‌های خود موفق نخواهند شد.

 


مایکروسافت ادعا کرده iPad بیش از حد جنبه تفریحی دارد و نمی‌گذارد دانش آموزان بتوانند به صورت صحیح به کلاس درس توجه کنند. همچنین مایکروسافت ذکر کرده که در حین یادگیری نمی ‌توان هم به درس و هم  بازی با iPad پرداخت. این شرکت اعتقاد دارد محیطی که در سیستم عامل ویندوز 8 ایجاد کرده، بسیار بهتر از iOS عمل می‌کند و رابط کاربر آن به گونه‌ای طراحی شده که بیشتر جنبه علمی پیدا می‌کند تا اینکه یک وسیله برای انجام بازی‌های ویدیویی باشد.

 


البته مایکروسافت سخنی از تبلت‌های Surface که توسط خودش تولید می‌گردند به میان نیاورده‌ و به صورت مستقیم از هیچ یک از محصولاتی که روی آنها ویندوز 8 وجود دارد نامی به میان نیاورده‌است.

خیلی از فعالان حوزه تکنولوژی معتقدند که محصول جدید شرکت لنووو که یوگا نام دارد می‌تواند محصول بسیار مفیدی برای دانش‌آموزان باشد. هم به خاطر طراحی هوشمندانه‌اش و هم وجود سیستم عامل ویندوز 8 روی آن، این دستگاه مورد ستایش قرار گرفته است.


مایکروسافت در انتهای گفته‌های خود نتیجه گیری بسیار عجیبی کرده که ممکن است طرفداران iPad را از  خودش برنجاند؛ این شرکت بزرگ گفته که iPad برای احمق ها و استفاده از آن، فقط وقت تلف کردن است.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

================

► موفق ها/ لیلی افشار، بانوی بی همتای موسیقی
لومیا 520 پرفروش‌ترین گوشی ویندوزی دنیا ◄

مطالب مرتبط
بنر