نقش صادرات در خلق حماسه اقتصادی تشریح شد

چهارشنبه ، 30 مرداد 1392 ، 08:14


در شماره یکصد و دوازدهم نشریه صادرات ابعاد مختلف نقش صادرات در خلق حماسه اقتصادی توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی،‌ صادرکنندگان و مدیران و روسای شعب بانک توسعه صادرات بررسی شد.

به گزارش روابط عمومي بانك توسعه صادرات، بخش اول پرونده ماه نشريه توسعه صادرات با عنوان بستر توسعه به گفتگو با صادركنندگان در خصوص پيش شرط هاي تحقق حماسه اقتصادي اختصاص داده شده است. در بخش نقشه راه نظر مديران و روساي شعب بانك توسعه صادرات گنجانده شده است و در بخش جداگانه اي با عنوان "نگاه پارلمان" چند تن از اعضاي كميسيون اقتصادي مجلس از الزامات تحقق حماسه اقتصادي سخن گفته اند.

بنابراين گزارش،‌ علاوه بر سه بخش مذكور، كارشناسان اقتصادي هم پيش شرط هاي تحقق حماسه اقتصادي را در بخش ديگري واكاوي كرده اند.

عناويني از قيبل " حماسه اقتصادي با تعصب صادركننده محقق مي شود"، " افزايش صادرات به سبك منطقي پيش شرط حماسه سازي"، حماسه اقتصادي از مسير بازاريابي يكپارچه مي گذرد"  از جمله عناويني است كه در  گفتگوي نشريه توسعه صادرات با صادركنندگان كشور به چشم مي خورد.

مديران بانك توسعه صادرات هم در در بخش مربوطه  به "لزوم افزايش سرمايه بانك توسعه صادرات "  و " همگرايي حمه جانبه سيستم هاي اجرايي و نظارتي" براي تحقق حماسه اقتصادي در بخش صادرات اشاره كرده اند.

در بخش نگاه پارلمان اين پرونده از نشريه توسعه صادرات هم نمايندگان مجلس با  اشاره به لزوم " تحقق كامل بانكداري اسلامي و حركت به سمت توليد" و " افزايش بهره وري و صادرات نبوغ به جاي صادرات منابع زير زميني مجددا"  بر استفاده از رويكردهاي اقتصاد مقاومتي تاكيد كرده اند.

شماره يكصد و دوازدهم نشريه صادرات كه ويژه تير و مرداد سال جاري است در ساير بخش ها به اخبار اگزيم  بانك جهان و اخبار بانك توسعه صادرات هم پرداخته است.

براي دريافت متن كامل شماره 112 نشريه توسعه صادرات كليك نماييد.

اخبارمنتخب بانکی دات آی آر:

=================

► گوشي هاي آيفون بيشتراز يك يخچال فريزر معمولي انر‍ژي مصرف مي كنند
عجیب ترین آگهی فروش خانه/عکس ◄

مطالب مرتبط
بنر