شنیده های اپلی آیفون، آیپد و آی او اس ۷

چهارشنبه ، 30 مرداد 1392 ، 14:07

 

این روزها شایعات فراوان و خسته کننده شده اند. ولی در این بین موارد به درد بخوری هم یافت می شود. بنابراین خیلی سریع و تیتروار به ۳ خبر اپلی می پردازیم.

خبر اول اینکه شاید مراسم ۱۹ شهریور اپل٬ علاوه بر معرفی آیفون 5S و 5C شاهد حضور آیپد نسل ۵ هم باشد. گویا همه چیز آماده است تا این سه محصول همراه با نسخه نهایی iOS 7 رونمایی شوند. احتمالا یک ماه بعد هم در مراسمی دیگر٬ شاهد رونمایی رسمی آیپد مینی به همراه آیپادها، مکبوک پروها و آیمک های سال ۲۰۱۳ خواهیم بود.

البته از گوشه و کنار در رد احتمال معرفی آیپد ۵ در کنار آیفون های جدید نیز خبرهایی رسیده. گویا نسخه مخصوص آیپد iOS 7 از برنامه عقب مانده و با این وصف احتمال دارد دو مراسم جداگانه را شاهد باشیم.

خبر دوم اینکه دکمه Home جنجالی آیفون 5S آن طور ها هم که تصور می شد محدب نخواهد بود و تنها اندکی با دکمه فعلی فرق خواهد داشت، طوری که از فاصله معمولی قابل تشخیص نیست و طراحی دستگاه را چندان تغییر نمی دهد.

طبق شنیده ها، اپل در نمونه های اولیه آیفون 5S حسگر اثر انگشت را قرار نداده٬ و ابتدا آن را در دستکاه های جداگانه ای تست کرده، به همین دلیل تا حالا عکسی از این قطعه لو نرفته و شاید تا خود مراسم هم پوشیده باقی بماند.

خبر سوم اینکه آیفون طلایی احتمالا چیزی شبیه تصویر فوق خواهد بود. اگرچه پیش تر انتظار می رفت آیفون 5S طلایی ترکیبی از رنگ طلایی و مشکی باشد ولی مارک گورمن از 9to5mac اطلاعاتی به دست آورده که احتمال دوم را تقویت می کند.

اپل بعد از آیفون ۵ مشکی که محصولی پر ایراد از کار در آمد٬ نیاز دارد دوباره یک محصول نمادین و جذاب رو کند و آیفون طلایی-سفید دقیقا می تواند نوری به درون تاریک خانه بتاباند.

شایدهم  آیفون 5S طلایی با هر دو ترکیب طلایی-سفید و طلایی-مشکی معرفی شد. اما باید اعتراف کرد گجت های تیره با iOS 7 همخوانی کمتری دارند.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

===============

► فناوری/ ساخت فولدری که نه پاک می شود و نه ناممش تغییر می کند
نرخ آپارتمان های زیر 40 متر در تهران ◄

مطالب مرتبط
بنر