دلایل موفقیت از نگاه ناکامان

سه شنبه ، 5 شهریور 1392 ، 04:15

موفقیت امری نسبی است ولی قطعا همه مابه دنبال آن هستیم و هرکدام برایش معیارو آرزویی داریم.

به گزارش بانکی دات آی آر، موفقیت برای برخی ها غیر قابل دستیابی و رویایی محال است در زیر به برخی از دیدگاه های عجیب و غریب در مورد موفقیت اشاره می کنیم.

1.موفقیت مال پولدارهاست

برخی بر این عقیده اند که رابطه بین پول،موفقیت و خوشبختی یک رابطه مستقیم و لازم و ملزومی است پس کسی که پول ندارد هیچ وقت موفق نخواهد بود.

آن ها احتمالا هیچ وقت تاریخچه زندگی میلیاردر های جهان را نخوانده اند تنها درصد معدودی از آنها ثروتمند به دنیا آمده اند اما اغلبشان از طریق کار و تلاش موفق شده اند.

2.موفقیت مال خرشانس هاست

برخی ها هم لازمه موفقیت راشانس و پیشانی نوشت می دانند آنها که اغلب معتقدند خودشان هم از شانس فاصله زیادی دارند از دستیابی به اهدافشان نا امید اند اما محققان دریافته اند مثبت اندیشی در دستیابی به هدف تاثیر گذار است اما هیچ یک از آنها عاملی به عنوان شانس را در دستیابی به اهداف ارزیابی و اندازه گیری نکرده ا ند.

3. موفقیت مال توسعه یافته هاست

سالهاست به مردم کشورهای در حال توسعه تلقین شده همه چیز خوبش غربی و خارجی است حتی موفقیت. از همین روی عده زیادی از مردم این سرزمین ها دچار یاس و ناامیدی شده اند. درحالی که در کشورهای درحال توسعه موقعیت برای کسب پول و موفقیت به شدت مهیا است البته اگر هوش لازم را داشته باشی و از فرصت ها نهایت استفاده را بکنید.

4. موفقیت مال قدیم هاست

برخی ها هم معتقدند همه چیز قدیمی اش خوب و با کیفیت است پس در گذشته می شد با تلاش به جایی رسید اما این روزها قانون طبیعت تغییر کرده و هیچ کس نتیجه تلاشش را نخواهد دید!

دربین این افراد سراغ از موفقیت نگیرید.

5. موفقیت توهم است

کلا برخی ها هم توهمی اند و هرچیز را به توهم مربوط می دانند این دسته افراد یک داستان جالب را سرلوحه خود قرار می دهند می گویند روزی پروانه خواب دید که سیمرغ شده است آنوقت نمی دانست وقتی پروانه بوده خواب می دیده و یا حالا!!

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

================

► 6 سپر حفاظتی در برابر حملات هکرها
با CCleaner، دیسک سخت خود را گردگیری کنید ◄

مطالب مرتبط
بنر