ذخاير پولي كشور با دستور رئيس جمهور به طلا تبديل شد

شنبه ، 25 آبان 1387 ، 12:08

مشاور ارشد رياست جمهوري با اشاره به تحريم‌هاي اقتصادي كشورهاي غربي گفت: با تدابير شايسته رياست جمهوري در حال حاضر ذخاير پولي كشور به طلا تبديل شد تا در آينده با مشكل چنداني مواجه نشويم.

مجتبي ثمره‌هاشمي صبح امروز در جمع مردم بابل در مسجد كاظم بيك اين شهر از افزايش 60 درصدي حقوق بازنشستگان كشور در سال 87 خبر داد و افزود: حقوق برخي از بازنشستگان 60 درصد و برخي 100 درصد افزايش يافت.
وي تصريح كرد: درصدد هستيم تا حقوق بازنشستگان تامين اجتماعي را در سال‌هاي آينده افزايش دهيم.
ثمره‌هاشمي با اشاره به تحريم‌هاي اقتصادي كشورهاي غربي اظهار داشت: با تدابير شايسته رياست جمهوري در حال حاضر ذخاير پولي كشور به طلا تبديل شد تا در آينده با مشكل چنداني مواجه نشويم.
وي افزود: در حال حاضر يك گروه بزرگ اقتصادي از كشورهاي هندوستان، برزيل و چين براي سرمايه‌گذاري در ايران اعلام آمادگي كرد و اظهار داشتند ايران جايگاه امني براي سرمايه‌گذاري آنها خواهد بود.
مشاور ارشد رئيس جمهور با اشاره به اينكه تحول اقتصادي يك گام به عدالت است تصريح كرد: در سفر دوم رياست جمهوري به استان مازندران دستور ساخت 10 دانشكده جديد در اين استان صادر شد.
وي افزود: بايد 30 طرح صنعتي در استان مازندران اجرايي شود چرا كه رئيس جمهور در سفر دور اول خويش اعلام كرد مازندران بايد از قطب كشاورزي به قطب صنعتي تبديل شود.
وي تصريح كرد: ما در سفر دوم به وزير نيرو اعلام كرديم تا هر شهر استان مازندران كه از استعداد سدسازي و گردشگري برخوردار است به ما معرفي كند تا اعتبار لازم را در اختيار آنها قرار دهيم.
مشاور ارشد رئيس جمهور ادامه داد: ايران سالانه 90 هزار ميليارد تومان يارانه سوخت پرداخت مي‌كند كه اين يارانه سه برابر بودجه عمراني كشور است.
وي تصريح كرد: كشورمان در حال حاضر بنزين را ليتري 700 تومان خريداري كرده و ليتر 100 تومان به مردم عرضه مي‌كند.

منبع: خبرگزاری فارس

► سقف تسهيلات مسكن جوانان، 59ميليون تومان
تبعات کاهش دستوری سود بانکی ◄

مطالب مرتبط
بنر