عاشق ترین و رمانتیک ترین مردم دنیا

يكشنبه ، 10 شهریور 1392 ، 09:02
بعضی از مردم و ملیت های دنیا هستند که رمانس را فقط به چند شاخه گل رز و تعطیلات آخر هفته محدود نمی کنند. رمانس روش و سبک زندگی آنهاست و در واقع سفری بدون مقصد است و آنها بالاخره راهی برای رسیدن به قلبتان پیدا می کنند.

به گزارش نامه به نقل از برترین‌ها؛ بعضی از مردم و ملیت های دنیا هستند که رمانس را فقط به چند شاخه گل رز و تعطیلات آخر هفته محدود نمی کنند. رمانس روش و سبک زندگی آنهاست و در واقع سفری بدون مقصد است و آنها بالاخره راهی برای رسیدن به قلبتان پیدا می کنند. ملیت های زیر به نظر ما رمانتیک ترین مردم دنیا هستند.

10. ویتنامی

از صدای خشن زبان ویتنامی که بگذریم، در واقع این ملت بسیار رمانتیک هستند. البته معنای عشق بسته به جنسیت شما فرق می کند. آقایان عشق خود را با شعرخوانی، پیامک و هدیه های بزرگی مانند خرس های عروسکی بزرگ نشان می دهند. البته بعضی از آنها نیز به تعداد سیم کارت هایشان، عشق و رمانس دارند! ارتقای مداوم موتورسیکلت یکی از جذابیت های آنها محسوب می شود!


9. ایرلندی

وقتی در سال 2009، میلز اند بون، ناشر رمان، یک نظرسنجی برگزار کرد تا رمانتیک ترین ملیت های دنیا را تعیین کند، وجود ایرلندی ها در سه رده اول کمی تعجب آور بود. در جزیره زمرد، عدم خودستایی و فروتنی چیزی است که معمولاً کارها را پیش می برد. جذابیت آنها غیرارادی است و اغلب آنها همیشه در ذهنشان چند قطعه از آثار اسکار وایلد یا پادریک پیرس دارند.

8. سوئدی

رفتار و منش مساوات طلب سوئدی ها برای این مردم نقطه قوت محسوب می شود. آنها که به ظاهر شیک و پیک و مرتب معروفند، سلاح مخفی مردانشان موهای طلایی یا دندان های مرتب نیست، بلکه تمایل آنها به انجام کارهای خانه (بشور بساب، رفت و روب و آشپزی) است. تحقیقی که توسط دانشگاه آکسفورد روی 12 کشور دنیا انجام شده است، نشان می دهد که رفتار خوب مردان سوئدی نسبت به جنس مخالف و تمایل آنها به انجام کارهای خانه باعث می شود که آنها بهترین شوهرها در دنیای کشورهای توسعه یافته باشند.

7. آمریکایی

ابداعات آمریکایی از جمله سینماها، تولید عمده اتومبیل و توسعه ژانرهای موسیقایی از جاز تا هاوس به زیبایی رمانس افزوده است زیرا تا قبل از آن، رمانس فقط به خواندن شعرهای شکسپیر و رفتن به مهمانی محدود می شد.

6. لبنانی

آنها هم از دنیای عرب هستند و خودشان هم این را می دانند. آنها که پوست زیتونی و چشمان مشکی دارند، از ویژگی های ظاهری خود استفاده می کنند. به همه اینها شهر بیرون را هم اضافه کنید، زیرا بیروت لیبرال ترین منطقه لبنان است و محیطی جذاب، شاد و باکلاس برای زوج ها دارد. آقایان لبنانی به زدن عینک آفتابی های گران قیمت، پوشیدن پیراهن های مارک دار و زدن ژل مو علاقه دارند.

5. برزیلی

حس رمانتیک در برزیل بیشتر ترکیبی از حالت عاطفی عمیق گرایش نوستالژیک و جذابیت برزیلی است. برزیلی ها در مورد رمانس خجالت نیستند و اغلب شاد هستند و کارناوال برگزار می کنند. حتی اگر مسابقات فوتبال آنها را دیده باشید، همیشه یک گروه سامبا و گروه های شاد و پر جنب و جوش اطراف تیم ها می بینید.

4. فرانسوی

شاید رمانس فرانسوی کلیشه شده باشد، ولی برخلاف آمریکایی ها و استرالیایی ها، فرانسوی ها واقعاً زبان عشق را می دانند. ترکیبی از پایتختی رمانتیک و تاریخی پر از قهرمان پردازی باعث می شود که فرانسوی ها لازمه ها رمانس را ذاتاً بلد باشند.


3. ایتالیایی

کلمه رمانس در اصل به معنای "درباره رم" است که اصولاً به هر چیزی که درباره ایتالیا باشد رمانتیک گفته می شود. شما از چشم اندازهای زیبای ایتالیا، تاریخ غنی و لهجه صدادار آنها سیر نخواهید شد.

2. آرژانتینی

آرژانتینی ها که تبار آنها به ایتالیا و اسپانیا برمی گردد، وقتی نوبت به جذب جنس مخالف می رسد، خودشان را بالاتر از این دو تبار می دانند. این کشور بیش از کشورهای دیگر آمریکای لاتین برای گرفتن الهام فرهنگی به اروپا می نگرند. بهترین بیان رمانتیسیسم آرژانتینی در تانگو دیده می شود. البته مهارت های آنها در فوتبال هم از جذابیت های آنها محسوب می شود، قطعاً دیه گو مارادونا و لیونل مسی را می شناسید.

1. اسپانیایی

اسپانیایی ها بهترین کازانوواهای اروپا را دارند و حتی از فرانسوی ها و ایتالیایی ها بالاتر قرار می گیرند. اسپانیایی ها بیشتر جذابیت خود را با مدل موهایشان نشان می دهند. ویژگی های آشپزی و سبک غذاخوردن آنها را فراموش نکنید. شادترین و اجتماعی ترین های دنیا در اسپانیا هستند. فلامنکو را فراموش نکنید. صبحانه های آنها گاهی سه ساعت طول می کشد.

نامه نیوز

اخبار متخب بانکی دات آی آر:

=================

► زمین گیر شدن 60 درصد هواپیماهای کشور!
چگونه حجم یک فایل را کم کنیم؟ ◄

مطالب مرتبط
بنر