سرقت یک‌میلیاردتومان طلا از خانه‌ای در پاسداران

شنبه ، 16 شهریور 1392 ، 09:48

مردی که سارقان از خانه‌اش حدود یک‌میلیاردتومان طلا دزدیده‌اند جزییات این سرقت را توضیح داد.

به گزارش نامه به نقل از باشگاه خبرنگاران: مردی که سارقان از خانه‌اش حدود یک‌میلیاردتومان طلا دزدیده‌اند جزییات این سرقت را توضیح داد.

این فرد که یکی از سرمایه‌داران تهران است و در منطقه پاسداران زندگی می‌کند، گفت: در خانه‌ام چندمیلیارد طلا و جواهر داشتم و اینها تنها قسمت کمی از اموال باارزشم بود. شب حادثه بعد از ورود به خانه وقتی سارقان را دیدم باور کنید تا پای سکته مغزی و قلبی پیش رفتم. با 110 تماس گرفتم و آنان را در جریان سرقت قرار دادم و بعد مسیر حرکت فرار و خودرو سارقان را نیز برای ماموران انتظامی تشریح کردم.

چند ساعت از ماجرا گذشت و من هر دقیقه به فکر بدبختی و ورشکستگی‌ام بودم ولی ناگهان از کلانتری پاسداران با من تماس گرفتند و گفتند: دزد خانه شما را دستگیر کردیم، لطفا برای بررسی اموال و دریافت آن به کلانتری مراجعه کنید. من که انگار بال درآورده بودم تا کلانتری پرواز کردم و مثل باد خودم را رساندم و پیش سه‌سارقی رفتم که در حین فرار دستگیر شده بودند. این مرد ادامه داد: رییس کلانتری می‌گفت بعد از اعلام سرقت از سوی مرکز پیام گشت‌های کلانتری، طرح مهار را به اجرا درآورده و پس از چند ساعت تعقیب و مراقبت و درگیری توانسته بودند سارقان را دستگیر و اموالم را از آنان پس بگیرند.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

► رونمایی از لوگوی جدید یاهو
گوشی ضدآب بادوربین ۲۰مگاپیکسلی آمد ◄

مطالب مرتبط
بنر