کلاهبرداری با بسته‌های کاغذ به جای اسکناس

يكشنبه ، 17 شهریور 1392 ، 08:30


فرمانده انتظامی شهرستان نور از شناسایی و دستگیری کلاهبردار ۱۵۰ میلیون ریالی در این شهرستان خبر داد.

محمد گنجیان‌مقدم اظهار داشت: در پی مراجعه فردی به مأموران انتظامی این فرماندهی مبنی بر جعل و کلاهبرداری از وی از سوی فردی به نام «م- ن» موضوع به طور ویژه در دستورکار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: مأموران با انجام تحقیقات از مالباخته دریافتند که متهم به کلاهبرداری برای پرداخت بدهکاری‌اش به مالباخته و دریافت چک ضمانت به جای پرداخت وجه نقد، با جعل پنج بسته کاغذ سفید به جای اسکناس‌های ۵ هزار تومانی و قرار دادن آن در کیسه نایلونی با استفاده از غفلت مالباخته آنان را تحویلش داده و چک موردنظر را که بابت ضمانت در اختیار مالباخته بوده از وی اخذ و متواری شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان نور افزود: مالباخته که پس از باز کردن کیسه نایلونی متوجه کلاهبرداری شده بود، مراتب را به مأموران پلیس اطلاع داد.

این مقام انتظامی ابراز داشت: مأموران با دریافت این اطلاعات پس از انجام یک سری اقدامات ویژه پلیسی و شناسایی مخفیگاه متهم با هماهنگی مرجع قضایی این فرد کلاهبردار را دستگیر کردند.

گنجیان‌مقدم افزود: متهم در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس به بزه انتسابی اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

فارس

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

================

► تکذیب ورود گوشت آلوده به کشور
امامزاده بیژن وجود دارد+عکس ◄

مطالب مرتبط
بنر