اینجا شعبه آفریقاست ، بلوتوث ها رو روشن کنید !

سه شنبه ، 28 آبان 1387 ، 12:15

هر یک از مشتریان بانک اقتصاد نوین می توانند تنها با روشن نمودن بلوتوث موبايل خود در محل شعبه آفریقا ، نرم‌افزار موبايل بانک ‌نوين را به صورت خودکار دريافت نمايند.
سامانه نصب خودکار نرم افزار موبایل بانک در حال حاضر در شعبه آفریقا کد ۱۰۲ به نشانی تهران خيابان آفريقا، بالاتر از چهارراه جهان کودک ، نرسیده به میرداماد راه اندازی شده است که به مرور زمان قرار است سایر شعب منتخب بانک در تهران و شهرستان به این سامانه مجهز شوند .
با توجه به اینکه فعال شدن موبایل بانک در اقتصاد نوین ، مبتنی بر شماره کارت بوده و نه شماره حساب ، مشتریان بانک اقتصاد نوین می توانند ضمن مطلع شدن از موجودي کارت(حساب) ، پرداخت قبوض خدمات شهري (آب، برق، تلفن، شهرداري و. ...) و انتقال وجه بین حسابهای بانک اقتصاد نوین از امکان انتقال وجه شبکه سحاب نیز استفاده نمایند .
سایر عزیزانی که دسترسی به این شعبه در حال حاضر برایشان مقدور نیست می توانند به پرتال سامانه بانکداری همراه  بانک اقتصاد نوین مراجعه و بعد از دریافت و دانلود برنامه موبایل بانک اقتصاد نوین و انتقال نرم افزار از طريق كابل ارتباطي موبایل شان (يا هر وسيله ديگري كه با كمك آن مي‌توانند داده و اطلاعات بر روي موبایل شان منتقل نمايند) اقدام به نصب این نرم افزار نمایند  .
اين برنامه بعد از انتقال به گوشی شما در قالب يك اس ام اس در بخش اس ام اس‌هاي شما (Message Inbox) قرار گرفته يا بصورت يك برنامه كاربردي در قسمت Application يا File Manager ظاهر مي‌شود. در هر يك صورت شما مي‌توانيد با انتخاب پيام يا برنامه كاربردي فوق ، اقدام به نصب نرم‌افزار بر روي گوشي تلفن همراه خود بنماييد.
توضیحات ضروری :

1- بدون داشتن برنامه (جاوا) (Java) روی گوشی موبایلتان امکان استفاده از نرم افزار موبایل بانک روی گوشی شما وجود ندارد .

۲- این نرم افزار یکبار روی گوشی همراه و شماره موبایل فعلی شما نصب میشود بنابراین از نصب تستی آن روی گوشی موبایل دیگران بپرهیزید و در صورت تغییر شماره تماس موبایلتان موضوع را به یکی از شعب بانک اقتصاد نوین اطلاع دهید تا امکان نصب و تعریف مجدد نرم افزار و اطلاعات روی خط جدیدتان فراهم شود .

۳- ممکن است در این لحظه با مراجعه پرتال سامانه بانکداری همراه نام یا مدل گوشی شما برای نصب موبایل بانکینگ وجود  نداشته باشد در این صورت می توانید از نرم افزار عمومی موبایل بانک اقتصاد نوین استفاده نمائید ولی اگر از این نرم افزار جواب نگرفتید می توانید در زمان دیگری با مراجعه به سایت بانک نام و مدل گوشی خود را مجددا جستجو کنید ، قرار است به مرور تمام گوشیها و مدلهایشان با آماده شدن نرم افزار مربوطه در این سایت اضافه شوند

شماره تماس مرکز ۲۴ ساعته ارتباط نوین برای راهنمایی مشتریان بانک۴۸۰۳۱۰۰۰

منبع: وبلاگ کارکنان بانک اقتصاد نوین

► جزئیات سرقت اینترنتی یکی از بانک های تهران
خبر بد براي اوباما: معجزه اي که به کابوس بدل شد ◄

مطالب مرتبط
بنر