فروش9میلیون آیفون در3روز

سه شنبه ، 2 مهر 1392 ، 12:38
بر اساس آمار اپل هر ثانیه 34 گوشی هوشمند آیفون 5S و 5C می فروشد و در طی سه روز اول عرضه آیفون جدید، بیش از 9 میلیون گوشی فروخته که معادل 2083 گوشی در دقیقه و  125 هزار گوشی در ساعت می شود.

این رقم دو برابر رقم فروش آیفون 5 در مدت مشابه سال قبل هنگام ورود محصول است. اپل بلافاصله به روز رسانی سیستم عامل آی او اس 7 را نیز به اجرا گذاشته و تاکنون بیش از 200 میلیون گوشی و آی پد مبتنی بر سیستم عامل iOS به نسخه 7 مجهز شده اند. در حالی که برخی کاربران بدلیل ترافیک دانلود، با مشکل مواجه شده و نتوانستند دستگاه خود را به روز رسانی کنند.

گفتنی است سال گذشته با عرضه آیفون 5 در آخر هفته در ماه سپتامبر اپل توانست 5 میلیون گوشی بفروشد و رکورد جهانی را بشکند و امسال با 9 میلیون گوشی رکورد قبلی خود را نیز شکست. سال گذشته فقط یک گوشی و آنهم آیفون5 بود و حالا آیفون 5S و 5C رکورد دار شده اند.

از طرف دیگر سال گذشته آیفون5 در چین در همان روز اول عرضه نشد ولی امسال در چین نیز هم زمان با کشورهای تعریف شده، عرضه شد.

استقبال از گوشی های جدید اپل به خصوص مدل طلایی آیفون 5S بی نظیر بوده است و مردم توکیو، لندن، برلین، سیدنی جزو اولین نفرها بودند که با ایستادن در صف توانستند به آرزوی خود برسند. در برخی فروشگاهها نیز قبل از بازگشایی تمام گوشی ها به صورت اینترنتی فروخته شده وخریداران جدید به آرزوی خود نرسیدند.

خبرآنلاین

اخبارمنتخب بانکی دات آی آر:

=================

► عربستان، بزرگ‌ترین بازار آی تی خاورمیانه
نرخ ارز،طلا وسکه نیم روز 2 مهر 92 ◄

مطالب مرتبط
بنر