بعید است دلار کمتر از ۲۹۰۰ تومان شود

شنبه ، 6 مهر 1392 ، 14:04

رئیس سابق کانون صرافان گفت: قیمت دلار در بازار از صبح تا کنون بین ۲۹۰۰ برای خرید تا ۳۰۰۰ تومان برای فروش در نوسان است و بعید می رسد قیمت به پایین تر از این برسد.

به گزارش افکارنیوز ،علیرضا سمیعی گفت: از زمان آغاز به کار بازار طی امروز کمترین قیمتی که بر روی تابلوی صرافی ها برای خرید دلار ثبت شده ۲۹۰۰ تومان و بالاترین قیمتی نیز که برای فروش پیشنهاد شده ۳۰۰۰ تومان بوده است.
وی ادامه داد: از آنجایی که قیمت دلار مبادله ای حدود ۲۵۰۰ تومان است و با احتساب هزینه های جانبی، ارزش هر دلار برای دارندگان این ارز به حدود ۲۹۰۰ تومان می رسد بنابراین بعید است قیمت در بازار آزاد به کمتراز ۲۹۰۰ تومان برسد.


این صراف بازار ارز گفت: سخنان هفته گذشته رئیس کل بانک مرکزی در مورد کف قیمتی دلار در بازار نیز باعث شده است قیمت با وجود شوک سیاسی دیشب به کمتر از ۲۹۰۰ تومان نرسد.


سمیعی ادامه داد: سیف بدرستی قیمت دلار را در بازار مورد تجزیه و تحلیل قرار داده و با توجه به ضرورت شفاف سازی و در نظر گرفتن واقعیت های اقتصادی کشور خواهان تثبیت قیمت است.


وی در مورد حال و هوای امروز بازار ارز نیز گفت: از صبح امروز غیر از مبالغ خرد در حد زیر هزاردلار، خرید و فروش عمده ای در بازار انجام نمی شود و عرضه قابل توجهی نداشته ایم.


سمیعی افزود: بانک مرکزی نیز اضافه تر بر همان میزانی که پیش از این روزانه در بازار تزریق می کرد، تزریق اضافه تری انجام نداده است.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

================

► 10مانع موفقیت
ارائه گزارش تخلفات بانکها درپرداخت وام ازدواج ◄

مطالب مرتبط
بنر