اپل به دنبال استخدام مدیر طراحی سابق Nike

يكشنبه ، 7 مهر 1392 ، 12:26
دنیای اقتصاد- شرکت اپل گویا تصمیم خود را برای حضور قدرتمند در بازار گجت‌های پوشیدنی و مهم‌تر از همه ساعت‌های هوشمند و تولید iWatch گرفته است. با این اوصاف است که این روزها شایعات مختلفی درباره استخدام یکی از مدیران سابق شرکت بزرگ تولیدکننده لوازم ورزشی Nike توسط اپل منتشر شده است.

بر اساس این شایعات، اپل «بن سافر» مدیر سابق طراحی Nike را استخدام کرده است. سافر سابقه مدیریت در آزمایشگاه تحقیق و توسعه Nike را دارد که یکی از محصولات محبوب این کمپانی با نام Nike Fuelband در زمان مدیریت او به بازار عرضه شده است.
هر چند شرکت اپل هنوز این خبر را رد یا تایید نکرده است، اما انتظار می‌رود این خبر به زودی تایید شود. با این حال، اما هنوز مسوولیتی که سافر در اپل به عهده خواهد گرفت، مشخص نشده است. اما به‌ نظر می‌رسد او در پروژه‌مربوط به تولید iWatch به کار مشغول شود تا تجربیاتش را در این تولید محصول به ‌کار گیرد. اپل در ماه‌های اخیر کارشناسان و متخصصانی در حوزه سلامت را هم برای توسعه پروژه‌ iWatch استخدام کرده است. همچنین، این شرکت اخیرا «جی بلاهنیک» متخصص و مربی بدن‌ساز شرکت Nike را هم استخدام کرده است.
بر اساس شایعاتی که اخیرا درباره ساعت هوشمند اپل یعنی iWatch منتشر شده است، این محصول به خاطر بعضی مشکلات مهندسی تا اواخر سال 2014 میلادی به بازار عرضه نخواهد شد.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

================

 

► 103 بازیگر و ورزشکار معروف ایرانی، چه اتومبیل‌هایی دارند؟!!
IOS7 باعث سرگیجه می‌شود ◄

مطالب مرتبط
بنر