آی فون، سامسونگ ‌و سونی بدهید پول و ال جی بگیرید

چهارشنبه ، 10 مهر 1392 ، 10:08
شرکت مایکروسافت طرح جدیدی را آغاز کرده است که به موجب آن گوشی‌های هوشمند شرکت رقیب خود یعنی اپل را می‌خرد و به عبارت دیگر، شما می‌توانید آی‌فون‌های قدیمی خود را به مایکروسافت بفروشید.

به گزارش فارس به نقل از سی‌نت، پس از انتشار گزارش‌هاي هفته گذشته مبنی بر خرید آی‌فون‌های قدیمی توسط مایکروسافت با قیمت حداقل 200 دلار، غول نرم‌افزاری جهان سرانجام این طرح را به صورت رسمی آغاز کرد. این طرح برای صاحبان مدل‌های جدیدتر آی‌فون از جمله 5 S و 4 S بسیار مناسب‌تر است و این افراد می‌توانند گوشی خود را به قیمت بالاتر به مایکروسافت بفروشند. همچنین گفته شده است که صاحبان iPadهای قدیمی هم می‌توانند در این طرح شرکت کنند و مایکروسافت به‌ازای هر دستگاه یک کارت هدیه با حداقل قیمت 200 دلار پرداخت می‌کند.

این طرح تا 27 اکتبر ادامه پیدا می‌کند و کاربران در سراسر جهان می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های مایکروسافت، گوشی هوشمند آی‌فون خود را تحویل دهند و کارت هدیه را برای خرید یک گوشی ویندوزی جدید در اختیار بگیرند.

شرکت مایکروسافت این طرح را در راستای افزایش علاقه‌مندی کاربران برای خرید گوشی‌های هوشمند مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز فون به اجرا می‌گذارد و البته باید توجه داشت که کاربران با این کارت هدیه می‌توانند هر محصول دیگری از مایکروسافت را هم خریداری کنند. از سوی دیگر شرکت ال‌جی هم در دبی برای کاربران گوشی‌های Galaxy S4

سامسونگ این امکان را فراهم کرده که گوشی خود را به شکل رایگان با G2 ال‌جی تعویض کنند. به گزارش «موبنا»، G2 جدیدترین گوشی ال‌جی است که ماه گذشته رونمایی و معرفی شده و به تازگی راهی سایر بازارهای دنیا شده است. بر این اساس شرکت ال‌جی در شهر دبی کار جالبی انجام داده و به کاربرانی که گوشی‌های Galaxy S4 سامسونگ را دارند این امکان را داده تا بدون پرداخت هزینه، گوشی خود را با G2 ال‌جی تعویض کنند.بر اساس این گزارش، ال‌جی این اقدام خود را از روز پنج‌شنبه گذشته آغاز کرده و زمان مشخصی را برای آن تعیین نکرده است.ال‌جی همچنین اعلام کرده، علاوه بر گوشی Galaxy S4 کاربران می‌توانند هر مدل گوشی هوشمند مبتنی بر سیستم‌عامل آندرويد که امسال راهی بازار شده و دارای نمایشگر پنج اینچی، پردازنده چهار هسته‌ای 5/1 گیگاهرتزی است و قابلیت پشتیبانی از نسخه 2/4 Jelly Bean

سیستم‌عامل آندرويد را دارد، با G2 تعویض کنند. به این ترتیب گوشی‌های Galaxy S4، Xperia Z و Xperia Z1مشمول این طرح می‌شوند.به گزارش ال‌جی، کاربران می‌توانند به فروشگاه‌های ال‌جی در دبی‌مال، ابوظبی‌مال و امارات‌مال مراجعه کرده و گوشی خود را عوض کنند.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

==================

► عربستان با اریکسون قرارداد بست
محبوب ترین خودروهاي ايراني ها ◄

مطالب مرتبط
بنر