رقص در برابر رقص، پاسخ رئیس به کارمند مستعفی

چهارشنبه ، 10 مهر 1392 ، 11:00

مدیر یک شرکت انیمیشن که کارمند مستعفی اش در اقدامی عجیب با رقص و پایکوبی استعفایش را جشن گرفته بود، به این کار واکنش نشان داد و خود نیز شروع به رقصیدن کرد!

به گزارش بانکی دات آی آر، چند روز پیش ویدئویی در شبکه اجتماعی یوتیوب قرار گرفت که در آن یک دختر جوان بعد از خروج همه کارکنان از شرکت به اتاق رئیسش می رود و شروع به رقص و پایکوبی می کند.

این خانم که تدوینگر است در طول مدت دو سال همکاری با این شرکت آنقدر از دست رئیسش خسته شده بود که پس از پذیرش استعفایش دست به این کار زد. او از تمام صحنه های رقصیدنش فیلمبرداری کرده و روی یوتیوب قرار داد.

این ویدئو و رقاصی عجیب خانم کارمند تعجب خیلی ها را برانگیخت به طوریکه رئیس شرکت هم تصمیم گرفت واکنشی متقابل نشان داده و او هم به همراه سایر کارمندان به رقص و پایکوبی پرداخته و ویدئوی آن را در یوتیوب منشتر کرده است.

آنها در ویدئوهایی که بر علیه هم منتشر کرده اند حرفهایی هم زده اند که به صورت زیر نویس انگلیسی دیده می شود.

خانم کارمند بر این باور بود که برای عوامل این شرکت فیلم سازی کمیت بسیار بیشتر از کیفیت اهمیت دارد و بازدید محصولات حرف اول را می زند.

آقای رئیس و سایر کارمندان با ضبط و پخش این ویدئو در واقع اوج شادی شان از رفتن خانم کارمند را نشان داده اند.

او همچنین حرف هایی هم به کارمند پیشین زده و گفته که ای کاش او به همین اندازه ای که در این ویدئو خلاقیت نشان داده برای کارش هم نوآوری نشان می داد."

البته در این ویدئو رئیس و کارمندان برای مارینا اسکیفرین آرزوی موفقیت کرده اند.

آنچه پیش روی شماست، ابتدا تصاویری از رقص و پایکوبی مدیر و سایر کارمندان و بعد تصاویری از رقص مارینا اسکیفرین، کارمند مستعفی است:

 

 

 

 

 

 

 

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

==================

► نرخ ارز،طلا وسکه نیم روز 10مهر 92
۱۰ راه برخورد با استرس مالی ◄

مطالب مرتبط
بنر