اپل سال آینده به کمک محصولات جدیدش، طوفان به پا خواهد کرد!

شنبه ، 13 مهر 1392 ، 09:51
اپل برگ برنده خود را در سال جاری معرفی کرده و احتمالا در زمانی قریب الوقوع، آی‌پد 5 و آی‌پد مینی 2 را به‌عرضه بگذارد. اما نظرتان درباره محصولات اپل در سال آینده میلادی چگونه است؟! آیا در سال آینده اپل به سرنوشت شومش نزدیک‌تر خواهد شد یا با به‌پا کردن طوفان فناوری، از مرگ می‌گریزد؟!

یک رسانه کره‌ای با اتکا به منابع خود پاسخ می‌دهد، اپل برروی نسخه بزرگ‌تر آی‌فون و آی‌پد و یک ساعت مچی مشغول به کار شده شده است تا آن‌ها را در سال آینده معرفی نماید. اندازه صفحه نمایش آی‌فون بعدی حداقل 5 اینچ خواهد بود. این خبر در حالی از صفحه نمایش آی‌فون بعدی سخن می‌گوید که مدتی پیش، وال استریت ژورنال اعلام کرده بود سایز آی‌فون بعدی از 5 تا 6 اینچ متغیر است. به نظر می‌رسد برای این‌که اپل از محصولات سایر سازنده‌های تلفن هوشمند جا نماند و از طرفی به قوانین استیو جابز پای‌بند مانده باشد، آی‌فون بعدی خود را 5 اینچی برگزیند. با این کار اپل از انتقادات وارده نسبت به پافشاری برروی اندازه 4 اینچی محصولات خود، در امان خواهد بود.

همچنین سایز نمایش‌گر آی‌پد بعدی دقیقا 12.9 اینچی است. با این تبلت، اپل به نبرد با تبلت‌های بسیار بزرگ و دو رگه هیبریدی می‌پردازد. هدف این کمپانی از تولید نسخه بزرگ‌تر آی‌پد، ارائه محصولاتی مناسب جهت استفاده در مدارس، مکان‌های آموزشی و سرمایه گذاری در بخش جدیدی از بازار تبلت‌ها است که به نظر می‌رسد در مدت نه‌‍چندان دوری، پرطرفدار شود.

ساعت مچی هوشمند اپل با نام iWatch نیز به یکی دیگر از محصولات بی‌نظیر اپل در سال آینده تبدیل می‌شود؛ محصولی که به لطف صفحه نمایش منعطف پذیر و 1.5 اینچی‌اش، همانند پتک بر سر گلکسی Gear و سونی اسمارت واچ 2 فرود خواهد آمد. لازم به ذکر است که صفحه نمایش اولد ساعت مچی هوشمند اپل، توسط کمپانی LG ساخته شده است. چند روز قبل نیز، گزارشاتی مبنی بر تولید نمونه‌های آزمایشی ساعت مچی هوشمند iWatch اپل با صفحه نمایش 1.5 اینچی منتشر شده بود. با این حال، به نظر می‌رسد در سال آینده بزرگ‌ترین تغییرات اساسی که را می‌توان در محصولات اپل شاهد بود را، نظاره گر باشیم!

آی تی رسان

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

► برنامه‌نویس دوره‌گرد
تولید برخی خودروها افزایش یافت ◄

مطالب مرتبط
بنر