امروز، دومین سالگرد درگذشت استیو جابز

شنبه ، 13 مهر 1392 ، 11:19


روزی که لحظاتی پیش وارد آن شدیم، ۵ اکتبر دومین سالگرد فوت استیو جابز است. پارسال اپل با انتشار ویدیویی در صفحه اول سایت خود یاد او را گرامی داشت و برخی دوستان و همکارانش نیز از خاطرات زندگی و کار در کنار او گفتند.

در حالی که عده ای مثل نولان بوشنل، موسس آتاری، (نام او در کتاب زندگینامه استیو جابز بارها آمده) تازه مثل میلیون ها نفر دیگر متوجه شده اند که تیم کوک استیو جابز نیست، مدیر عامل اپل در نامه ای به کارمندان این شرکت، خواسته که یاد استیو جابز را با بیان نظرات شان درباره او گرامی بدارند:

تیم (team)،
فردا دومین سالگرد درگذشت استیو است. امیدوارم همه ارزشی را که او برای ما و جهان داشت، به خوبی انعکاس دهید. استیو یک انسان فوق العاده بود که دنیا را به جای بهتری تبدیل کرد.

اغلب به او فکر می کنم و انرژی زیادی از خاطرات دوران دوستی مان، بینش او و رهبری اش می گیرم. استیو شرکتی به جا گذاشت که فقط خودش می توانست بسازد و روحش همیشه در بنیان اپل خواهد بود. ما با وقف کردن خودمان به شغلی که او عاشقش بود، خاطره اش را گرامی می داریم. هیچ احترامی بالاتر از این نیست. می دانم که [اگر می بود] به همه شما افتخار می کرد.
بهترین ها،
تیم (Tim)

نارنجی

اخبارمنتخب بانکی دات آی آر:

================

► نرخ ارز،طلا وسکه نیم روز 13مهر 92
۵ نشانه اینکه زندگی تان به چنگال سکون گرفتار آمده ◄

مطالب مرتبط
بنر