فبلت بزرگ HTC با مشخصات باورنکردنی، معرفی شد!

سه شنبه ، 23 مهر 1392 ، 09:34

کمپانی تایوانی اچ‌تی‌سی به‌تازگی، بزرگ‌ترین محصول هوشمند اندرویدی خود را معرفی کرد. وان مکس را می‌توان دستاورد جدید این کمپانی، در بازار تلفن‌های همراه هوشمند عنوان کرد.

اچ‌تی‌سی وان مکس، یک محصول 5.9 اینچی و چهارهسته‌ای است. صفحه نمایش این گوشی از نوع IPS بوده و کیفیت آن نیز، FHD می‌باشد. اچ‌تی‌سی معتقد است که نسل منسوخ شده پردازنده‌های سری 600 برای محصولات این کمپانی، جواب‌گو است پس وان مکس را با یک پردازنده از سری پردازنده‌های کوالکام Snapdragon سری 600 با فرکانس کاری 1.7 گیگاهرتز برای هرهسته، همراهی کرده است. چیپ گرافیکی به‌کار رفته در این محصول، آدرنو 330 بوده و رم 2 گیگابایتی وان مکس، نوید قدرت تقریبا برابری را با محصولات بزرگ و گران‌قیمت سونی و سامسونگ می‌دهد.

همانند پرچم‌دار HTC در سال 2013 میلادی، وان مکس از یک دوربین 4 اولترا پیکسلی استفاده می‌کند که این دوربین قادر است با رزولوشن FHD در 30 فریم بر ثانیه و با رزولوشن HD در 60 فریم بر ثانیه، فیلم‌برداری نماید. متاسفانه برروی این محصول، هیچ تثبیت کننده نوری به کار گرفته نشده است.

اچ‌تی‌سی فبلت وان مکس خود را با بدنه آلمینیومی، به نمایش گذاشت که وان مکس را نسبت به رقبای پلاستیکی خود، برتر می‌سازد. یک درگاه برای افزایش حافظه داخلی 16 گیگابایتی آن از طریق کارت حافظه micro SD ، در نظر گرفته شده است. باتری وان مکس همانند مدل‌های پیشین وان، غیر قابل تعویض است اما سازنده تایوانی آن ادعا دارد که باتری 3300 میلی آمپری که برروی این فبلت به کار گرفته، تا 28 ساعت مکالمه به صورت مداوم و 585 ساعت در حالت Stand-By دوام خواهد آورد.

فبلت وان مکس مجهز به سنسور تشخیص اثر انگشت می‌باشد. شما می‌توانید فبلت وان مکس خود را تنها با لمس سنسور کوچک زیر دوربین، باز نمایید. اچ‌تی‌سی نسخه 4.3 سیستم عامل اندروید گوگل را برروی بزرگ‌ترین محصول اندرویدی خود، به اجرا درآورده  و آن را با سنس 5.5 خود، مزین ساخته است. متاسفانه وان مکس از فناوری صوتی  Beats Audio پشتیبانی نمی‌کند اما کیفیت صدای بلندگو‌های آن به دلیل استفاده از بلندگوهای استریو BoomSound، بسیار واضح و بلندتر از مدل‌های پیشین خود، می‌باشد.

فبلت جدید اچ‌تی‌سی تا پایان هفته، در قاره‌های اروپا و آسیا به عرضه عمومی گذاشته خواهد شد و تا قبل از پایان سال میلادی جاری، ایالات متحده آمریکا را درخواهد نوردید. لازم به ذکر است که قیمت محصول جدید اچ‌تی‌سی هنوز مشخص نشده است و نمی‌دانیم که فبلت اچ‌تی‌سی چه رنج قیمتی خواهد داشت.

کمپانی اچ‌تی‌سی وعده داده که فبلت وان مکس خود را با لوازم جانبی بسیار هیجان انگیزی معرفی سازد. قلم آلمینیومی خازنی و فلیپ کاور از جمله مواردی هستند که شما را به‌ سمت خرید وان مکس خواهند کشاند.

آی تی رسان

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

► گلکسی اس ۵، دی ماه معرفی می‌شود
چگونه بهترین لباس عروس را داشته باشیم؟ ◄

مطالب مرتبط
بنر