کدام شهر رکورددار سپرده‌گذاری بانکی است؟

يكشنبه ، 28 مهر 1392 ، 09:14

خبرگزاری ایسنا: نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس از رکورددار بودن همدانی‌ها در سپرده‌گذاری بانکی در سطح کشور انتقاد کرد.

دکتر ابرهیم کارخانه در تودیع و معارفه شهردار همدان اظهار کرد: مردم همدان رتبه اول کشور را در سپرده‌گذاری بانکی به خود اختصاص می‌دهند در حالیکه می‌توانند به جای سپرده گذاری، در بخش‌های خصوصی وارد شوند. وی افزود: سرمایه‌گذاری بخش خصوصی پنج برابر بودجه کشوری بوده بنابراین باید به سرمایه گذاران فرصت داده شود که فرصت احداث پارکینگ‌های طبقاتی از جمله پروژه‌هایی است که می‌توان به بخش‌های خصوصی واگذار کرد.

ایجاد عدالت شهری مد نظر شهرداری باشد

وی بر از بین بردن شکاف در قسمت بالا و پایین شهر و ایجاد عدالت شهری توسط مجموعه شهرداری تاکید کرد و گفت: در برخی نقاط شهر شکاف بسیار زیادی برای بالا و پایین شهر وجود دارد که باید برای از بین بردن شکاف‌ها بیشتر تلاش کنیم. کارخانه گفت: همان‌گونه که برای احداث پارکینگ از پایین شهر عوارض دریافت می‌شود باید برای برج‌هایی که در بهترین نقطه شهر در حال احداث هستند عوارض ساخت پارکینگ گرفته شود.

وی اضافه کرد: علم، جلوه عظمت خداوند محسوب می‌شود که سرعت پیشرفت علم در کشور ما سه برابر میانگین کشوری است که مسوولان باید برای شکوفایی استعدادها در نخبگان تلاش کنند. نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس گفت: فضای شهری باید به گونه‌ای طراحی شود که نمایان‌گر فضاهای مختلف به ویژه فضای فرهنگی و معنوی باشد.

کارخانه خاطرنشان کرد: برای برنامه‌ریزی و مدیریت بهتر شهر باید کارگروهی از نخبگان و کارشناسان تشکیل داد تا اجرای پروژه‌ها به صورت کارشناسی اجرا شود.

 

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

► اتحاد زنانه علیه بانک‌ها
استخدام آقایان در شرکت پتروپارس ◄

مطالب مرتبط
بنر