فرشتگان” همچنان روی استقلال خود اصرار دارد

سه شنبه ، 30 مهر 1392 ، 10:32



پول پرس- موسسه مالی و اعتباری فرشتگان که ظاهرا ابتدای سال جاری، ادغام در موسسه مالی و اعتباری فردوسی و تشکیل موسسه اعتباری آرمان را پذیرفته، همچنان روی استقلال نیم‌بند خود پافشاری می‌کند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی پول پرس، این روزها کسانی که از خیابان آفریقای شمالی، تقاطع خیابان شهید دستگردی (ظفر) می‌گذرند، در زیر ساختمانی بازسازی شده، شعبه‌ای را می‌بینند که با پایین آوردن بنر موسسه آرمان که تا چندی پیش روی تابلوی فرشتگان سابق نصب شده بود، نام خود را دوباره بر سر در ورودی موسسه قرار داده ‌است.


بر اساس این گزارش، همان‌طور که پول پرس ۱۵مرداد ماه در گزارشی نوشت (بلاتکلیفی موسسات ادغامی با رفتن بهمنی تمام می‌شود؟) ، گویا موسسات اعتباری تحت فشار بانک مرکزی و خلاف میل سهام‌داران خود تن به ادغام اجباری در واپسین روزهای فعالیت دولت پیشین داده‌اند و با اتمام دوره ریاست بهمنی، در فکر تجدید ساختار و فعالیت با نام و ساختار پیشین خود هستند. چرا که پذیرش ادغام توسط ۶ موسسه در دو موسسه اعتباری، صرفا در ظاهر بود و این موسسات همچنان از ضوابط پیشین خود در اعطای تسهیلات، نرخ سود، پوشش و پرسنلی و غیره پیروی کرده و می‌‌کنند.

 


پیش از این نیز علیرضا پایین محلی سرپرست موسسه اعتباری آرمان در به خبرنگار پول پرس گفته بود: وی با اشاره به خبر پول پرس درباره تبلیغات مختلف موسسه فرشتگان و فردوسی گفت: به‌عنوان سرپرست موسسه آرمان موفق به دریافت مجوز تبلیغات شدم. این مساله نیز در جلسه ای به اطلاع مدیران موسسه فرشتگان به‌عنوان عضو دیگر موسسه آرمان رسانده شد و قرار بر این شد که تبلیغات یکپارچه صورت گیرد. اما مشاهده شد که موسسه فرشتگان با قرار دادن نام خود در کنار نام آرمان وارد عرصه تبلیغات شده است.(سرپرست موسسه آرمان درپاسخ به پول پرس: امیدواریم ادغام ابطال شود)



موسسه فرشتگان

به گزارش پول پرس، نکته جالی توجه اینجا است که تمام موسسه‌های اعتباری و تعاونی‌های اعتبار که نام هیچ‌یک از آن‌ها در فهرست‌های اعلامی بانک مرکزی و سایت این بانک قرار ندارد، ازجمله موسسه فرشتگان در تبلیغات خود عنوان می‌کندد که تحت نظارت بانک مرکزی هستند. خبرگزاری ایسنا نهم شهریور ماه به نقل از بانک مرکزی اعلام کرد که به زودی در راستای برخورد با موسساتی که تابلوی خود را تغییر نداده و بدون مجوز فعالیت می کنند اقداماتی انجام می شود. اما پس از حدود ۵۰ روز از این وعده، گمان این می‌رود که روزه سکوت بانک مرکزی در برابر تخلف آشکار این موسسات به این زودی‌ها افطار نخواهد شد.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

================

► نرخ ارز،طلا وسکه نیم روز 30 مهر 92
محبوب‌ترین سرویس‌های گوگل ◄

مطالب مرتبط
بنر