با کاربردی‌ترین‌ برنامه‌های iOS آشنا شويد

دوشنبه ، 6 آبان 1392 ، 12:49
بسیاری از کاربران گوشی‌های موبایل به گوشی‌های شرکت اپل مجهز هستند و این موضوع باعث می‌شود برنامه‌های سیستم عامل گوشی‌های اپل که iOS نام دارد در بین این کاربران رواج پیدا کند.

در این لیست ۱۰ برنامه‌ی کاربردی برای سیستم iOS به چشم می‌خورد که کاربر می‌تواند با استفاده از هر کدام، بعضی از نیازهای خود را برطرف کند.

TED
TED چندین سال است که برای بیدار کردن خلاقیت کاربران در اختیار آن‌هاست و افراد باهوش و خلاق از آن استفاده می کنند.این اپلیکیشن iOS همیشه بهترین روش برای جست‌وجو و بررسی ایده‌هایی است که ارزش به اشتراک‌گذاری را دارند و iOS ۷ نیز طرح جدید و ستون صوتی با جست‌وجوگر زمان و بازپخش ۳۰ ثانیه‌ای به این اپلیکیشن اضافه کرده است.

Worms
شما در این بازی به چند گروه ۵-۴ کرمی تبدیل می‌شوید و وظیفه شما حذف گروه‌های دیگر با اسلحه‌های مختلفی مثل آر پی چی، موشک، نارنجک و بمب‌های مختلف است.نسخه‌های قبلی این بازی در آیتونز بالای ۱۲ میلیون بار دانلود شد و با گرفتن امتیاز ۴٫۵ از ۵، لقب یکی از بهترین بازی‌های ایتونز را به خود اختصاص داد. شما می‌توانید در این بازی به صورت تک‌نفره و یا چند نفره به مبارزه با حریفان بپردازید.

ebuddy
نرم افزار مسنجر قدرتمند ebuddy که تمامی مسنجرها را در خود گنجانده است و کاربر به راحتی به وسیله آن میتواند در اینترنت آنلاین شده و به راحتی نگاهی به ایمیل‌های خود بیندازد و با دوستان خود مشغول گفت‌وگو شود.شما به کمک این نرم افزار مفید میتوانید به راحتی به صورت همزمان در Windows Live Messenger و یا در صفحاتی مثل چت یاهو آنلاین شوید و با دوستان خود چت کنید.

Find My iPhone
با استفاده از Find My iPhone که خود شرکت اپل آن را تولید کرده است می توانید آیفون خود را در صورت مفقود شدن و یا سرقت پیدا کنید. برای این کار باید یک Apple ID داشت و سپس این نرم افزار را نصب و فعال کرد.کاربر با استفاده از این برنامه می‌تواند دستگاه خود را روی نقشه پیدا کند، از راه دور برای موبایل رمز بگذارد و تمام اطلاعات شخصی خود را از راه دور از بین ببرد.

Shazam Red v۶.۱.۰
احتملا برای شما هم پیش آمده است که موسیقی را بشنوید و در همان لحظه بخواهید درباره‌ی آن اطلاعاتی کسب کنید. Shazam Red این امکان را به شما می دهد که اطلاعاتی کامل درباره موسیقی که در حال گوش دادن به آن هستید به در اختیارتان بگذارد؛ تنها باید هنگام پخش موسیقی کلید shazam را لمس کنید، سپس نرم افزار اطلاعاتی از قبیل نام، نام‌خواننده، سال ساخت، کاور آلبوم، متن شعر و اطلاعاتی دیگر را در اختیار شما قرار می دهد.

WorldView
با نرم‌افزار WorldView می‌توانید به آسانی تمامی دوربینهای مدار بسته متصل به اینترنت سراسر جهان را مشاهده کنید. این نرم افزار در نوع خود بی نظیر است چراکه تمام دوربین‌های متصل به اینترنت را بدون محدودیت، با کیفیت عالی در اختیار کاربران قرار می دهد. تعداد دوربینهای متصل به WorldView به ۱۶۰۰۰ هزار دوربین متصل به اینترنت می‌رسد.

Rooznameh
اگر علاقه به خواندن روزنامه دارید اپلیکیشن Rooznameh گزینه‌ای مناسب برای شماست، این اپ کاربردی روزنامه را با همان شکل واقعی در اختیارتان کاربران قرار می‌دهد. این برنامه با سرعت پایین اینترنت سازگاری دارد و امکان دریافت بصورت صفحه به صفحه روزنامه را به کاربران ارائه می‌کند.

Scanner Pro by Readdle
بسیاری از کاربران اپل روزانه با اسناد و کاغذهای زیادی سر و کار دارند. بوسیله این برنامه کاربران می‌توانند از اسناد و مدارک مورد نیاز خود اسکن بگیرید و با پسوند PDF این فایل‌ها را ذخیره کنند.شما می‌توانید از اسناد اسکن شده خود پرینت بگیرید یا آن‌ها را به ایمیل دیگران ارسال کنید.

Logo Maker
Logo Maker نرم‌افزاری است که به شما این امکان را می‌دهد که لوگوهای زیبایی را طراحی کنید. این نرم افزار دارای تصاویر آماده و ابزارهای متنوع برای طراحی هر چه بهتر لوگوهاست.کاربران با استفاده از این برنامه می‌توانند خود لوگو یا برند تجاری سایت و یا وبلاگ خود را طراحی کنند و آن را روی درگاه مورد نظر بگذارند.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

================

► نخست وزیری که تلفن همراه و ایمیل ندارد
راهنمای خرید مودم Wi-Fi ◄

مطالب مرتبط
بنر