گلکسی S5، غیرممکن‌ها را ممکن خواهد کرد!

چهارشنبه ، 8 آبان 1392 ، 10:07
یکی از مطبوعات کره جنوبی بار دیگر تایید کرده که پردازنده 64 بیتی اگزینوس سامسونگ، در مراحل پایانی توسعه به سر می‌برد. همچنین خبر دیگری که نیز منتشر شده است اشاره دارد، نسل جدید پردازنده‌های اگزینوس سامسونگ، ششمین سری از پردازند‌ه‌های این مدل خواهند بود.

ادعای دیگری درباره‌ی این پردازنده وجود دارد و به نظر، خیلی مهم می‌رسد. معماری 64 بیتی پردازنده جدید اگزینوس اجازه خواهد داد تا مقدار بسیار بزرگی رم برروی ابزارهای هوشمند، جای بگیرد. این دقیقا همان چیزی است که سامسونگ برای آن برنامه ریزی کرده و احتمالا رم جدیدی را در پرچم دار بعدی سامسونگ، پیدا می‌کنید. این نشریه کره‌ای اشاره می‌کند که نسخه بعدی گلکسی S سامسونگ نه‌تنها با پردازنده اگزینوس 64 بیتی سامسونگ عرضه می‌شود بلکه رم 4 گیگابایتی را نیز، در خود گنجانده است. این می‌تواند یک رکورد جدید برای تلفن‌های هوشمند و زنگ خطری برای رایانه‌های خانگی باشد. چیزی که موبایل‌ها و تبلت‌ها را برای آینده غیرقابل پیش‌بینی می‌کند و زنگ خطری برای سازندگان قطعات سخت افزاری PC یا لپ‌تاپ‌ها، محسوب می‌شود.

بسیاری هنوز کنجکاو هستند تا ببینند که آیا در نسخه بعدی پرچم ‌دار خود، سامسونگ از پردازنده‌های متفاوتی استفاده خواهد کرد یا به قدرت تراشه اگزینوس ایمان داشته و آن را به عنوان قدرت بی بدیل محصولات خود، برمی‌گزیند؟!

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

► ۱۰ نکته‌ برای حفاظت از زندگی دیجیتال شما
نوجوان 16 ساله ، 300 ایمیل را هک کرد ◄

مطالب مرتبط
بنر