لايحه طرح تحول اقتصادي تا پايان آذر به مجلس ارائه مي شود

پنجشنبه ، 7 آذر 1387 ، 15:34

وزير امور اقتصادي و دارايي گفت: لايحه طرح تحول اقتصادي پس از تعطيلات مجلس شوراي اسلامي و تا پايان آذرماه در فضايي مناسب به مجلس تقديم مي شود.

"سيد شمس الدين حسيني "روز چهارشنبه در پايان جلسه هيئت دولت در جمع خبرنگاران افزود: هم اكنون لايحه طرح تحول اقتصادي در دولت آماده است و دولت آمادگي ارائه اين لايحه را به مجلس دارد. وي با اشاره به جمع آوري نظرات كارشناسان در مورد اين طرح تاكيد كرد:  اين نظرات كارشناسي جمع بندي و در بخش هايي از لايحه نيز اصلاحاتي انجام شده است.

وزير امور اقتصادي و دارايي درمورد زمان دقيق ارائه اين لايحه به مجلس اظهار داشت كه تا پايان آذرماه لايحه طرح تحول اقتصادي به مجلس تقديم مي شود. حسيني همچنين در پاسخ به سوالي درمورد اقدامات انجام شده كارگروه بررسي تاثيرات بحران مالي جهان بر ايران اظهار داشت: بحران مالي جهان داراي ابعاد مختلفي است.

وي افزود: اين وزارت خانه براساس وظايف خود پيش بيني ها و اقداماتي را نسبت به وجود بحران مالي در جهان انجام داده بود اما حكم رئيس جمهوري به اين موضوع تحكيم و تسريع بخشيد. حسيني يادآور شد:هم اكنون در كارگروه بررسي تاثيرات بحران مالي جهان ٦كميته مالي ، ارزي، انرژي، نظارت ،حمايت از توليد و سرمايه گذاري ،بودجه راه اندازي شده است.

وي تاكيد كرد: پيشنهادهاي مختلفي نسبت به هر كميته ارائه شده كه براي هر بخش يك بسته اجرايي در كارگروه و يا دولت بررسي و تصويب مي شود. وي همچنين محورهاي اصلي كاري اين كميته ها را حمايت از توليد و هوشياري نسبت به اقدامات رقبا در تجارت بيان كرد.

منبع: روزنامه خراسان

► بانک مرکزى انحراف 38درصدى بنگاه هاى زودبازده را تاييد نکرد
افزايش ارزش دلار كوتاه مدت است ◄

مطالب مرتبط
بنر