کناره‌گیری الجی از بازار تلفن همراه

شنبه ، 2 آذر 1392 ، 09:59

کمپانی الجی از جمله برندهای مطرح جهانی در حوزه وسایل الکترونیکی است که هم در بازار ابزارهای موبایل و هم لوازم خانگی حضور پر رنگی دارد. این کمپانی همواره تلاش دارد تا با ارائه محصولات جدید حضور خود در گردونه رقابت جهانی را مسجل نماید و همچنان در این عرصه حضور داشته باشد. برای نمونه اگر به یاد داشته باشید چندی پیش خبرهایی در مورد تلفن همراه خمیده این کمپانی منتشر شد که مورد توجه جهانی قرار گرفت. پس از آن نیز خبر ساخت باتری‌های خمیده آن کمپانی در مجامع جهانی منتشر شد.

حال این کمپانی اعلام کرده که در نظر دارد حوزه فعالیت خود را تغییر داده و در زمینه‌هایی فعالیت کند که امکان موفقیت بیشتری دارد. خبرگزاری کره‌ای ET روز چهارشنبه اعلام کرد که ال جی در نظر دارد از فعالیت‌های خود در بخش تلفن همراه کاسته و تمرکز خود را روی حوزه تلویزیون معطوف دارد. البته مدیران الجی اظهار داشته‌اند که فعالیت‌های خود در بخش توسعه و تحقیق پیرامون تلفن همراه را همچون سابق ادامه خواهند داد. روشن است که اهمیت بازار تلفن همراه بر مدیران این کمپانی پوشیده نیست با این همه در کوتاه مدت، امکان موفقیت آن در بازار تلویزیون بیشتر خواهد بود.
این خبر تا حدودی باعث شگفتی دست اندرکاران این صنعت شد چراکه الجی در بازار تلویزیون حضور موفقی دارد و در بخش تلفن همراه هم چندان ضعیف عمل نکرده است و به جرأت می‌توان عرضه گوشی G2 را از جمله نقاط درخشان فعالیت‌های الجی در حوزه تلفن همراه دانست.

 

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

► چند درصد ایرانی‌ها با دایل آپ به اینترنت متصل می‌شوند؟!
شهروندان کدام منطقه تهران بیشتر می‌میرند؟ ◄

مطالب مرتبط
بنر