بدهکاران بانکی حتما بخوانند

شنبه ، 2 آذر 1392 ، 14:40



عضو ناظر مجلس در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی از ارائه لیست ماهانه بدهکاران بانکی به ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی توسط بانک مرکزی خبر داد.
به گزارش جهان، عزت‌الله یوسفیان‌ملا عضو ناظر مجلس در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به برگزاری جلسات این ستاد گفت: ‌ستاد با جدیت جلسات خود را برگزار می‌کند و پیگیر مسائل مربوط به مفاسد اقتصادی است.

وی با اشاره به وظایف و اختیارات ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی، اظهار داشت: ستاد هم در مباحث کلان ورود می‌کند و هم به صورت مصداقی وارد پرونده‌ها خواهد شد.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پرداختن به معوقات بانکی در دستور کار جلسات این روزهای ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی قرار دارد، خاطرنشان کرد: قرار بر این است که در بحث معوقات بانکی هر ماه گزارشی از سوی بانک مرکزی به ستاد ارائه شود.

یوسفیان‌ملا با بیان اینکه نام هیچ فرد شناخته‌ شده دولتی در لیست افراد بدهکار به بانک‌ها نیست، تصریح کرد: ممکن است این افراد با افراد دولتی ارتباط داشته باشند اما افراد دولتی به صورت مستقیم نام‌شان در لیست معوقات بانکی وجود ندارد.

وی با اشاره مجدد به ارائه گزارش ماهانه اسامی بدهکاران بانکی به ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی توسط، تأکید کرد: درباره نحوه برخورد با این افراد پس از ارائه لیست ماهانه تصمیم‌گیری خواهد شد.

 

اخبارمنتخب بانکی دات آی آر:

================

► موج بیکاری 1.7 میلیونی در 16 استان مرزی
تاریخچه بانک داریوش(+عکس) ◄

مطالب مرتبط
بنر