پیام تسلیت به مناسبت توافق هسته ای ایران و غرب

يكشنبه ، 3 آذر 1392 ، 10:42

اختلاف چندین ساله ایران و غرب به دلیل برنامه هسته ای کشور به سرآشیبی رسید و به قول مذاکره کننده های ایرانی تحریم ها به سرازیری رسید.

به گزارش بانکی دات آی آر، این گزارش اصلا قصد تبریک و استقبال از این توافق را ندارد بلکه قصد داریم به چند دسته تسلیت بگوییم.

 

1. دلال های جان

دلال های عزیز تر از جان ، آی آنان که جیب ها انباشتید و با اشک تمساح از اثرات تحریم ها گفتید تا انبار هایتان را انباشته و جیب هایتان را پرکنید متاسفانه سفره چرب و نرم رو به تعطیلی است.

2.شایعه سازان

شایعه پراکن نسبتا محترم که هر روز در بازار شایعه جدیدی رواج می دادی تا برخی کالاهای روی دست مانده ات را آب کنی مفتخرم به اطلاع برسانم کلا بساط خبری ات را جمع کن دیگر به کار نخواهد آمد.

3.مدیر بهانه ساز

مدیر گرامی دیگر کم کاری ،بی مسئولیتی و عدم برنامه ریزی ات را نمی توانی به دوش تحریم ها بیاندازی و خودت را راحت کنی. باید کمی زحمت بکشی و تلاش کنی از اندیشه ات بهره ببری.

4.کم فروش گران فروش

گران فروش بزرگوار دیگر نمی توانید بهانه بیاورید که مملکت تحریم است و هر روز بسته بندی کالاهایتان کوچک تر و بهای خدمات و کالاهایتان بیشتر شود. لا اقل برای انجام این کار نمی توانید تحریم ها و تشدید آن را بهانه کنید.

5.  فرصت سوز

ای فرصت سوز عزیز که بهانه تحریم ها مانع سرمایه گذاری و تلاش برخی می شدی و دائم آیه یاس می خواندی دیگر بهانه ای برای گفتن :نه نمی شود و نمی توانیم وجود ندارد.

می توانیم همان طور که قبلا می توانستیم اما با سختی در آینده هم می توانیم به آنچه می خواهیم برسیم.

در پایان بر خود واجب می دانم به تمام کسانی که امیدوارانه دست از تلاش نکشیدند و برای تعالی  کشور کوشیدند تبریک گفته و تشکر کنم.

شهرزاد کیافر

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

 

► جاسوسی اطلاعات بدتر از سانسور اطلاعات
حرکت عجیب مادر امریکایی برای تنبیه دختر نافرمان ◄

مطالب مرتبط
بنر