برداشت غیرمجاز از حساب دیگران

دوشنبه ، 4 آذر 1392 ، 10:13

رییس پلیس فتای استان سیستان و بلوچستان از دستگیری فردی که اقدام به برداشت غیرمجاز اینترنتی از حساب دیگران می‌کرد، خبر داد.
سرهنگ سیدمحمد حسینی‌پور گفت: در پی شکایتی شخصی مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی وی موضوع در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌ها مشخص شد سارق با در اختیار داشتن رمز دوم کارت شاکی اقدام به خرید شارژ تلفن همراه کرده که مالک خطوط توسط شاکی شناسایی نشد که با اقدامات تخصصی، ماموران موفق به شناسایی وی شدند و متهم با هماهنگی مراجع قضایی طی عملیاتی دستگیر شد.

حسینی‌پور خاطرنشان کرد: متهم در اظهارات خود گفت که شاکی حدود پنج ماه قبل برای خرید اینترنتی رمز دوم خود را در اختیار وی قرار داده که پس از انجام خرید اینترنتی به دلیل در اختیار داشتن مشخصات حساب بانکی شاکی از حساب وی به صورت غیرمجاز چندین با برداشت کرده است که متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

رییس پلیس فتای سیستان و بلوچستان به مردم توصیه کرد با توجه به افزایش خدمات از طریق اینترنت و به منظور پیشگیری از سوءاستفاده افراد سودجو از در اختیار قراردادن مشخصات حساب بانکی و رمز دوم کارت خود به دیگران خودداری کنند.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

► 6 کاربرد جالب و مفید اندروید را حتما بدانید
کاهش قیمت جهانی نفت درپی توافق ژنو ◄

مطالب مرتبط
بنر